|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
|
![]() Sv: KjendislivVi møtte Jonas fra Skam på kino i går, og jeg så poden ville ta opp telefonen. Det sa jeg at jeg syntes han burde la være og han var enig i det. Jeg tenker at disse menneskene har valgt en slik tilværelse MEN jeg vil ikke bidra til følelsen av å ikke kunne gå på gata uten å bli nedrent av tenåringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: KjendislivJeg syns man kan se an settingen. Jeg har aldri spurt kjendiser selv, rett og slett fordi jeg syns de kan få være som alle andre innimellom. Men om det er i forbindelse med show el. tenker jeg det er helt greit.
![]() |
#23 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: KjendislivMan kan vel ikke forvente helt den samme oppførselen fra barn som av voksne så akkurat det syns jeg hørtes greit ut.
![]() |
#24 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: KjendislivTraff på ganske mange kjendiser da jeg kjørte budbil også forresten. Perfekt jobb for en autografjeger.
![]() |
#25 |
koko
|
![]() Sv: KjendislivPersonlig synes jeg slike møte med kjendis-bilde av voksne er totalt kleint og uinteressant. At barn synes det er stas skjønner jeg og jeg må innrømme at jeg tok bilde av frøkna og en Anno-deltaker (kjendis og kjendis...) da vi var på Anno-arrangement i Trondheim. Jeg hadde ikke tatt initiativ til det om det var et mer tilfeldig møte.
![]() |
#26 |
Glad
|
![]() Sv: KjendislivJeg overvar voksne mennesker på bar overfallet charter svein i helga. Høres ut som en hyggeligere opplevelse å bli møtt av høflige barn. Og så ble jeg veldig glad for at jeg selv ikke er kjent.
![]() |
#27 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: KjendislivJeg hadde ikke latt mine få lov i en sånn sammenheng. I promoøyemed, altså når de holder konserter og skriver autografer, er det noe helt annet.
![]() |
#28 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendislivPå vei inn i et av kveldens siste fly fra Værnes til Oslo sto jeg bak to kvinner på min alder, de var veldig opptatt med å høylydt beklage seg over sine butikk ansatte, før de med høylydt OMG ble oppmerksomme på Markus og Martinius foran seg. De spurte om autograf til sine barn, guttene sa ja etter få sekunders tenkepause. Jeg syntes synd på de. De ble overrumplet en sen kveld.
![]() |
|
|