|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredTakk for flott rapport! Der så det utrolig fint ut, må vise det til sambo når han kommer hjem. Har ikke vært i sydligere strøk siden 2003. Lengter etter den perfekte sandstrand og sol.
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskred
Det gikk litt i bølger – vi begynte på 27 grader, så steg det gradvis til ca. 35, og så ble det tordenvær (om natta, hensynsfullt nok). Så var det ned til 27 grader igjen, og det samme gjentok seg, det var tordenvær den ettermiddagen vi reiste hjem også. Vannet var veldig deilig, rundt 27 grader det også.
Ja, de er ganske like – de har lik profil og temmelig likt underansikt, så de kan se veldig like ut på bilder. Men øyepartiet er forskjellig. Og så har de totalt forskjellige personligheter!
![]() |
#23 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredSå ut til å være en nydelig ferie. Jeg har vært i Kroatia flere ganger, og drar gjerne tilbake. Hvordan er prisnivået der nå? F.eks. sammenlignet med Hellas.
![]() |
![]() |
#24 |
kamerat
|
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredJeg oppfattet prisnivået som ganske likt som i Hellas, egentlig. Mat og vin var kanskje noe billigere, mens losji og leiebil muligens var litt dyrere. Og så var det vanskeligere å få billige flybilletter enn til Hellas, da. Men alt i alt ganske likt.
![]() |
#26 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredDet så deilig ut!
![]() |
#27 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredDet var flotte bilder. Dere har tydeligvis hatt en fin ferie i fine omgivelser.
![]() |
#28 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredFine bilder fra en fin ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredDet ser helt herlig ut!
![]() |
#32 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredÅ- det så helt fantastisk ut ! Har ønsket å dra dit lenge, og ønsker det ikke mindre nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredJeg har vært i Kroatia to ganger, og etter å ha sett dine flotte bilder og lest hvor kjekt dere har hatt det, fikk jeg nå veldig lyst til å dra tilbake.
![]() |
#35 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Toffefamilien i Kroatia, bildeskredKroatia er helt herlig. Jeg var der når jeg var liten(før krigen, da det fortsatt var del av Jugoslavia). Kunne godt tenke meg en tur tilbake nå. Flott rapport og bilder. Takk for titten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|