|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() DNB er nede (bankbytte)DNB er nede og jeg får ikke kjøpt meg noe lunsj. I verste fall så må jeg altså dra hjem, eller tigge penger av kollegaene mine. Jeg er nødt til å spise regelmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Jeg er på HiOA Pilestredet. Om du er i nærheten kan jeg kjøpe lunsj til deg.
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Nå igjen!
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Jeg BEGRIPER ikke hvordan DNB kan ha noen kunder alls? Er de ikke dårligst og dyrest på alt bestandig?
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
Ja, det er det faktisk. Det er ikke mer enn halvannen uke siden bedriftsnettbanken var nede i nesten to virkedager.
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Det var skikkelig lurt å dumpe Evry til fordel for India.
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Jeg kjenner at jeg ikke gidder mer. Er noe med å aldri vite når ting virker og ikke. Man blir HELT avhengig av å ha kontanter på seg, noe jeg sjelden har. Blir for dumt at jeg skal måtte det pga en tjeneste som ikke holder mål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Jeg har Storebrand, funker stort sett fint. De gangene de har hatt problemer har det gått fint med reserveløsning (sånn man skriver under på). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Jeg har Skandiabanken, kan ikke huske å ha opplevd uventet nedetid. De har en og annen oppdatering en og annen helg, men det er alltid varslet i god tid.
![]() |
#13 |
Pauset
|
Om man drar kortet i butikk så funker det visst 50% av gangene. Mitt problem er at at jeg må føre over penger fra en annen konto. Og det går ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Litt artig at DNB har begynt å praktiser åpningstidene de hadde i "gamle dager"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Ser at Joika svarte på mitt spørsmål mens jeg skrev. Ungen har kort derfra. Sist redigert av -ea- : 16-03-17 kl 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: DNB er nede (bankbytte)Utrolig at DNBs kunder er lojale etter så mye problemer som den banken har hatt.
![]() |
|
|