Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-07, 22:22   #41
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er sikkert derfor jeg er så skeptisk, til tross for at jeg er Fisk. Jeg skulle nok egentlig vært Vær.

mannen skulle egentlig vært tyr, og tyr-sønnen skulle egentlig vært tvilling. Takk og pris, det ville vel bare ha vært enda verre!

Gammel 03-07-07, 22:22   #42
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg mener.
Kan veldig lite om astrologi og føler at jeg ikke har et godt grunnleg å uttale meg på bakgrunn av.

Jeg bestillte faktisk et personlig horoskop (tror det var fra astro.com) for et par år siden av ren nysgjerrighet.

Jeg ble redd og nedstemt av å lese det - det sto mye spennende og fint - men også om negative ting som skulle gjelde for resten av livet.

Det har ført til at jeg ser på astrologi med samme skepsis som spådamer og slikt.Det at noen forteller deg at noe vil være kjipt for resten av livet eller i lange perioder, kan jo virkelig ta motet fra dem som tror på det, og på den måten faktisk ha en negativ innvirkning på livet ditt.

Gammel 03-07-07, 22:32   #43
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med meg som har tre barn som er født i værens tegn... og jeg selv er løve....

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 22:47   #44
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Som jeg gjerne gjør når det dukker opp spørsmål om kompliserte tema som er vanskelig å gi klare og entydige svar på har jeg konsultert Uncyclopedia. Artikkelen om astrologi har et vell av meget grundig dokumentert informasjon med troverdige referanser til vitenskapelige journaler.

Jeg antar at de fleste som er interessert i såpass avanserte fagfelt som astrologi behersker engelsk, så jeg siterer sentrale deler uten å oversette:

Introduction
Astrology is a system of controlling women through the analysis of the movements and interactions of planets, stars and other large bodies in the Universe. Astrology not only allows the prediction of a woman`s life, but also their personality and physical traits, love life, career opportunities, sex life, and shoe size. To date it is considered to be the most rigorous and well proven theory of the universe and completely debunks the pseudoscience of "astronomy",which turns out to explain nothing.
Forholdet til medisin kan sikkert noen av legene her gjøre bedre rede for. Uncyclopedia gir jo bare en kort innføring i emnet.
Astrology and Medicine
Astrology is a required subject in medical school so that physicians can better diagnose patients based on time of year and date of birth. Medical students use Horary Astrology textbooks by 17th century astrologer William Lilly.
Siden mange her på formuet er opptatt av et sunt kosthold tar jeg med næringsinformasjonen for astrologi:
Nutritional Information
  • Astrology can be bad for your health.
  • Do not take orally.
  • Astrology is not intended as a substitute to breast-feeding.
  • Do not mix with drinks containing caffine, alcohol or water.

De har også en fin og klargjørende grafisk fremstilling:

Ben "why do we bother again?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 22:49   #45
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Humbug

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 22:52   #46
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror helt bestemt at man er sin egen lykkes smed og astrologi har derfor ingen betydning for mitt liv. Men det kan være helt grei underholdning sånn innimellom.

Gammel 03-07-07, 23:14   #47
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke at enhver er sin lykkes smed, siden jeg er sosialist. Men jeg tror absolutt ikke på astrologi.

Nesten alle jeg kjenner er som meg, værer, og de ligner ikke meg en eneste en av dem.

Gammel 03-07-07, 23:19   #48
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror ikke at enhver er sin lykkes smed, siden jeg er sosialist. Men jeg tror absolutt ikke på astrologi.

Nesten alle jeg kjenner er som meg, værer, og de ligner ikke meg en eneste en av dem.

Nei, men det er jo ikke kun dette som er astrologi. Jeg har ingen tro på at alle vannmenn, som meg selv, er like. Det er jo flere momenter som spiller en rolle. Som nevt er jeg skeptisk. Har aldri hatt stor tro på astrologi man leser i ukeblader og andre steder. Det personlige horoskopet jeg mottok inneholdt så mange treffende utsagn at jeg ikke lenger klarer å lukke øynene for at det kanskje - muligens - k a n være noe i det.

Sist redigert av amor : 03-07-07 kl 23:31.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 23:23   #49
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns astrologi er i samme bås som julenissen, gud og tannfeen.

Nesten enig, med unntak av Gud.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 08:57   #50
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Astrology is a system of controlling women

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 09:16   #51
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også fått stilt horoskop som stemte ganske mye. Men jeg tror det er helt tilfeldig. Og mye var så generelt at det kunne ha stemt for nesten hvem som helst.

Jeg har sol i væren, ascendant i vannmannen, måne i tyr, merkur i fisk, venus i vannmannen, mars i tvillingene

Dette stemmer ganske godt:

Sitat:

Du kan utmerket godt ha fått en usedvanlig oppdragelse som har brakt outsideren i ditt vesen frem i lyset. Du er vennlig og ytterst nysgjerrig på andre mennesker, men likevel føler du kan hende ofte at du ikke hører til. Du oppsøker grupper du kan være sammen med, og er uhyre lojal. Ditt personlige ego er ikke spesielt stort, og du har vanskelig for å forstå det du oppfatter som andre menneskers selvopptatthet. Du er sta, særlig i dine meninger. Du er imidlertid et originalt og fascinerende menneske. Du kan slå inn på en enestående kurs i livet og bane veien for fremtiden, og det kan være et inspirerende eksempel for fremtidige generasjoner.

Dette stemmer ikke i det hele tatt:

Sitat:

Trygghet på jobben og i din personlige økonomi har høyeste prioritet i livet ditt. Du liker ikke situasjoner som truer deg økonomisk, og du har det ikke særlig godt med å ta sjanser i din karriere. Yrkesmessig har du talent for å skape et solid fotfeste for økonomien, særlig hvis det dreier seg om fast eiendom. Du forstår i høy grad å verdsette de gode ting i livet, og det kan vise seg som evnen til å nyte materielle ting. Det skaper igjen hyggelige omgivelser med en atmosfære av å bli bakket opp, noe som andre mennesker kan trives i.

Dette stemmer:

Sitat:

Du er et svært sosialt orientert menneske, og du egner deg til en jobb der du har med mennesker å gjøre - særlig spesielle grupper i en sosial sammenheng. Du trives best med teamarbeid, og du er flink til å mobilisere lagånd, selv om du også kan føle at du ikke lever opp til dine idealer. Du har sterke prinsipper hva ærlighet angår, og i så henseende er du en ekte menneskevenn som rekker hånden ut til folk fra alle samfunnslag. Din sosiale bevissthet kan vise seg i form av menneskekjærlighet - særlig hvis også internasjonale spørsmål er involvert. Du motiveres mer av idealer enn av materielle interesser eller personlige ambisjoner.

Dette stemmer ikke:

Sitat:

Noen ganger kan du imidlertid gi inntrykk av at du er kjølig og frigjort i kjærlighet, og det kan støte partneren din fra deg. Romantiske møter finner gjerne sted under eksotiske omstendigheter, og forholdet fungerer ofte best når partene hyppig er fra hverandre på grunn av ytre omstendigheter. Det er best for forholdet når det er noe uforutsigelig ved det.

Dette må man jo bare fnise av:

Sitat:

Du vil nesten usvikelig sikkert reise mye i ditt liv - særlig lokalt. Visse former for personlig transport er viktige for ditt velbefinnende

Dette kunne jeg kanskje hatt i signaturen:

Sitat:

Du er nødt til å være på vakt overfor en tendens til å være skarp eller sarkastisk - intellektet ditt er et tveegget sverd, og da du tenker raskt, blir du gjerne utålmodig over andres langsommere tempo.

dette ble spådd for fjoråret:

Sitat:

Uforenlige følelser og påvirkninger kan forvirre deg med hensyn til å finne ut hvordan ditt yrkesliv skal forme seg i denne perioden. En følelse av utilfredshet med hvordan du i alminnelighet lever ditt liv, kan ikke unngå å få innflytelse på karrieren din. Du er nødt til å lytte til en indre følelse av utilfredshet som krever at du involverer deg i noe meningsfylt. Behovet for en sikker økonomi og for trygghet samt et ønske om status kan umulig tilfredsstille din tørst etter å få mer ut av livet. Det er derfor et spørsmål om å aktivere dine kreative evner og de idealer som inspirerer deg, og integrere dem i din karriere. Du får muligens behov for en periode uten arbeid, eller du kunne ganske enkelt ta deg fri, så du kan gjenoppdage magien ved å leve. Ikke vær bekymret hvis du ikke kan se veien frem - når denne perioden er over, letter tåken for et nytt forjettet land. Få det beste ut av din fritid nå, så du kan mobilisere nye ressurser når himmelen er klar.

Disse periodene innvarsler en tid med radikal forandring av dine mål i livet. Det er høyst usannsynlig at du kan fortsette i jobben din på samme måte som før. Enten kommer det et jobbskifte, eller også skjer det en radikal forvandling av ditt aktuelle arbeid. Faktum er at du er dødsens trett av jobben din og knapt nok kan slepe deg på arbeid om morgenen. Hvorfor fortsette med noe som tar livet av deg? Du har behov for - og finner snart - en jobb som fyller deg hundre prosent, og derfor er du nødt til å mobilisere ditt mot og endre situasjonen, selv om det blir uten løfte om trygghet.

Fakta: Jeg jobbet et sted jeg trivdes dårligere og dårligere fordi jeg etterhvert ble tvunget til å jobbe på tvers av faglig og personlig integritet. Jeg brukte mye fritid på politisk arbeid og dro i land en spennede politisk jobb rett før jul. Det har vist seg å være et flott springbrett til en ny veldig bra jobb som jeg nettopp har fått. Jeg jobber nå tett opp mot ting som interesserer meg veldig og som jeg identifiserer meg med.

Det er jo artig at det traff så godt i fht jobb. Men jeg tror virkelig det er en ren tilfeldighet.

Gammel 04-07-07, 09:28   #52
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Mim: Jeg kunne krysset av like mye som stemmer i ditt horoskop som i mitt eget.

Jeg er vekt med ascendent skytte, sol og måne i vekten.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 09:31   #53
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Helt ærlig, hvor mange mennesker kjenner seg IKKE igjen i dette, for eksempel?

Sitat:

Trygghet på jobben og i din personlige økonomi har høyeste prioritet i livet ditt. Du liker ikke situasjoner som truer deg økonomisk, og du har det ikke særlig godt med å ta sjanser i din karriere. Yrkesmessig har du talent for å skape et solid fotfeste for økonomien, særlig hvis det dreier seg om fast eiendom. Du forstår i høy grad å verdsette de gode ting i livet, og det kan vise seg som evnen til å nyte materielle ting. Det skaper igjen hyggelige omgivelser med en atmosfære av å bli bakket opp, noe som andre mennesker kan trives i.

Disse horoskopmakerne skal ha for at de er utrolige flinke til å formulere, slik at flest mulig kjenner seg igjen i det meste. Hos meg sto det vel noe sånt som "du er kunstnerisk anlagt, men det er ikke sikkert du fikk utfoldet dette fra barndommen av, i så fall vil du merke lite til denne siden av deg.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 09:36   #54
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har tungt for å tro at stjernekonstellasjoner lysår borte skal ha noe å si for personligheten vår. Men bare smigre meg nok med hvor fantastisk alle som er født i løvens tegn er, så skal jeg vurdere det.

Løvene er selvfølgelig helt fantastiske. Alle mine beste venner og de jeg liker best er født i løven og noen i krepsen. Så de er selvfølgelig noen grepa damer *objektiv*

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 10:08   #55
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim: det var da mye som stemte fantastisk godt!

Det er klart at mye som er skrevet i generelle termer, og som favner almenmenneskeligebehov passer til de fleste.

Men langt fra alle er utpreget sosial, trives i teamarbeid, har et intellekt som er et tveegget sverd (he,he!) OG mistrives så sterkt på jobben at resultatet blir jobbskifte.

Dette horoskopet ville jo ikke passet til en som elsket jobben sin på det tidspunktet horoskopet kom, f.eks.

Vel - som sagt blir jeg ikke enig med meg selv hvorvidt jeg tror på (ordentlig) astrologi eller ikke.

Men nå skal jeg ihvertfall tilgi deg kommentaren om at vi som tror på "mer mellom himmel og jord..." er kioskromanlesende og uutdannede - for nå vet jeg jo at det står i stjernene at du har "en tendens til å være skarp eller sarkastisk - intellektet ditt er et tveegget sverd."
You just can´t help it!

Gammel 04-07-07, 10:09   #56
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men nå skal jeg ihvertfall tilgi deg kommentaren om at vi som tror på "mer mellom himmel og jord..." er kioskromanlesende og uutdannede - for nå vet jeg jo at det står i stjernene at du har "en tendens til å være skarp eller sarkastisk - intellektet ditt er et tveegget sverd."
You just can´t help it!

Ja, det er ikke meg. Det er stjernene.

Gammel 04-07-07, 10:15   #57
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva som sto i mitt horoskop fra astro.com:

Sitat:

Generally, you have inclinations and tendencies for the following: professions dealing with occult matter or mediumships, religion, seafaring, acting, psychometry, clairvoyance, painting, poetry, mysticism, and espionage.

You are prone to have very peculiar views about termination of biological existence. In a general sense this gives an inclination for occult activities and a keen interest in life cycles.

(Det sto en del ting som stemte litt bedre også, da, det skal de ha.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 10:50   #58
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Toffen: Ja, der traff de spikeren på hodet, gitt!

Gammel 04-07-07, 10:57   #59
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Astrologi er fascinerende! Jeg har min ascendant i Steinbukken.

Gammel 04-07-07, 10:58   #60
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Astrologi er fascinerende! Jeg har min ascendant i Steinbukken.

Men hjelper det?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.