Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor mye koster det egentlig å ha hest?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-17, 10:19   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye koster det egentlig å ha hest?

Hvilken stall er det Niobe? Per nå er det Rogaland Rideklubb hun har hest på halvfor på.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 10:32   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hvilken stall er det Niobe? Per nå er det Rogaland Rideklubb hun har hest på halvfor på.

Soma. Eller Equito, eller hva de nå heter.

Gammel 28-03-17, 12:51   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Soma. Eller Equito, eller hva de nå heter.

Den er egentlig det beste alternativet rent lokasjonsmessig også - sykkelavstand fra huset vårt. Litt av greia nå, er at hun har fått masse venner på Rogaland Rideklubb og miljøet der virker veldig bra.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 13:43   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den er egentlig det beste alternativet rent lokasjonsmessig også - sykkelavstand fra huset vårt. Litt av greia nå, er at hun har fått masse venner på Rogaland Rideklubb og miljøet der virker veldig bra.

Miljøet vet jeg ikke noe om, men fasilitetene er hvertfall veldig bra. Men jeg tipper det er mye ambisiøse konkurranseryttere der. Men det er det jo i alle rideklubber.

Jeg fikk den første hesten som 12-åring. Med ansvaret helt alene, i en lten stall hvor man måtte gjøre alt selv. Jeg var i stallen nesten hver morgen før skoletid for å fôre og slippe ut. Det anbefales ikke. Jeg burde vært eldre, og jeg burde hatt mer oppfølging. Men så lenge man har hesten på er seriøst ridesenter, så burde det gå helt fint. Men det koster så klart mer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.