|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Du er nummer 32(!) i køenHaha, jeg er jo drittlei av DNB og alle de tekniske problemene deres og tenkte ringe Skandiabanken for å høre hvordan gangen i overføringen av kundeforholdet mitt evt blir. Ringer og får vite at jeg er nummer 32 i telefonkøen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Du er nummer 32(!) i køenSkandiabanken har sikkert chat de svarer på også, kanskje fra innloggede sider? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Du er nummer 32(!) i køenJeg har aldri byttet bank før, så har en del spørsmål, så veldig greit å kunne ringe dem og få svar. Men om man er 32 i køen, så blir jo det faktisk umulig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Du er nummer 32(!) i køenJeg ringer aldri til Skandiabanken. De svarer så greit å chat, så jeg bruker den isteden.
![]() |
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Du er nummer 32(!) i køen
Nei? Avtalegiroer popper vel opp hos alle bankforbindelsene dine? Eller, nei, det er kanskje efaktura, det. Jeg kom plutselig på at jeg jobba en del med å søke opp alle da vi byttet bank. Men det er vel fort gjort å slette alle avtalene dine i gammel bank? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Du er nummer 32(!) i køenJeg er strålende fornøyd med Skandiabanken. Jeg ha ringt dem et par ganger, blant annet en gang når bankkortkoden min bare forsvant fra hodet mitt og aldri kom tilbake. Jeg har aldri opplevd kø på telefon, men som regel bruker jeg chat om jeg trenger det.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
Denne kan man da få frem i nettbanken? Eller; det kunne man i hvert fall tidligere, men det er mulig at dette er funksjonalitet som er fjernet nå.
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
Dette er lenge siden, godt mulig jeg var på et sted jeg ikke kunne få opp nett. Du vet, Skandiabanken eksisterte pre-smarttelefoner også.
![]() |
#15 |
Pauset
|
Jeg ender nok med å ha to banker en periode, så skriver jeg over giroene fra en bank til en annen, manuelt en periode. Går nok fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Du er nummer 32(!) i køenJeg har skrevet over en del regninger der nå, og da blir det automatisk avtalegiro fra nå av. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|