|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame. | |||
Jeg kjenner en lesbisk akademiker |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 33,33% |
Jeg kjenner en uføretrygdet kassedame |
5 | 3,97% |
Jeg kjenner både en lesbisk akademiker og en uføretrygdet kassedame |
44 | 34,92% |
Jeg kjenner ingen .... |
34 | 26,98% |
Jeg er en lesbisk akademiker |
0 | 0% |
Jeg er en uføretrygdet kassedame |
0 | 0% |
Jeg er lesbiske, akademisk utdannet, jobbet som kassedame men er nå uføretrygdet |
1 | 0,79% |
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameOK, rine. Du vant!
![]() |
#102 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg gjorde nok ikke det- jeg løy....:dukker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg tror min omgangskrets har kulturelt mangfold. Da mener jeg av folk jeg snakker med, dvs. folk som jeg prater både personlig og politisk med. Av de det er naturlig for meg å invitere til ymse selskaper finnes muslimer, kristne, agostikere, ateister, hinduer og buddister. Kulturelt er de vestlig hvite, kurdere, afroamerikanere, søramerikanere, vestlendinger, nordlendinger, trøndere, østlendinger, samer og folk fra midtøsten og østasia, men ingen sørlendinger. Politisk henger de fleste fra midten og til venstre, noen få er på høyresiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg kjenner en akademiker som har jobbet som kassadame (vel og merke etter avlagt master). Også en høyskoleutdannet som av egen, fri vilje jobber som renholder. Men omgangskretsen min er ikke SÅ variert, heller. Hvitt og venstrevridd feministelite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame.Jeg er lesbisk ev bifil uføretrygdet hjelpepleier, som har jobbet i butikk, funker det?
![]() |
![]() |
#106 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame.
Det hevdes jo at på seg selv kjenner man andre, så svaret mitt på det spørsmålet må bli ja.
![]() |
#107 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameDet er vel mer eller mindre et faktum at mange som jobber med "journalistikk og kommunikasjon og slikt" tilhører cirka samme sosiale lag. Med unntak i bråtevis, selvsagt. Det er dessuten typisk for kronikkforfatteren å få det til å høres ut som hun har oppdaget noe nytt, når hun påpeker en selvsagthet.
![]() |
|
|