Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På tide med litt hunks!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 11:02   #21
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med litt hunks!

Mim har veldig god smak, synes jeg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 11:56   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Mim har veldig god smak, synes jeg.

Ja, du har sett han RL-mannen jeg har, han er ikke verst han heller!

Vi kan gjerne dele på Colin. :raus: Og brødrene og Viggo.

Gammel 04-07-07, 12:02   #23
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjekk tråd!

Gammel 04-07-07, 14:24   #24
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg for min del har holdt en knapp på Andy Garcia i åresvis. Han er i min type. Bare se de nydelige øynene*smask*

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 15:06   #25
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Colin ja, han ser ren og pen og snill ut!

Fnis. Du og jeg. Jeg liker slett ikke skitne, uflidde og slemme menn.

Gammel 04-07-07, 17:12   #26
Left
Passiv

Standard

Han er jo ikke akkurat direkte motbydelig han her heller:

Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:18   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.tinakulesa.com/images/Sea...C10101642.jpeg

Han er så MANN!

Gammel 04-07-07, 17:26   #28
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

http://www.tinakulesa.com/images/Sea...C10101642.jpeg

Han er så MANN!

Litt for gammel for meg

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:08   #29
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan bare konstatere at sjuggerpløm og jeg hadde fått mye å krangle om.

Gammel 04-07-07, 18:48   #30
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Her er noen av mine favoritter:

Nikki Sixx, Mötley Crüe

Slash...

Dave Navarro, Jane's Addiction

LL Cool J

Sist redigert av Enhjørning : 04-07-07 kl 18:52. Årsak: postet for tidlig!
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 19:02   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Flere:

Rob Trujillo, Metalica

Og James...

"Min" Joey Tempest, Europe

Fred Durst, Limp Bizkit

Min favoritt-William (Nesten, bortsett fra William Broad rett nedenfor)

Billy Idol

Sist redigert av Enhjørning : 04-07-07 kl 20:20. Årsak: Bidet av Joey virket ikke!
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 19:06   #32
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

… og Enhjørning og jeg har ingenting å sloss om.

Gammel 04-07-07, 19:28   #33
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Så bra.

Gammel 04-07-07, 19:30   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 19:47   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen over, ingen ved siden . Det beste er at det ikke er tull en gang at han likner på han jeg deler avis med, :sikle: . Minus tatoveringene, som jeg ikke er så overvettes begeistra for uansett. Men kroppen i seg selv... Yummy.

Ok, Robbiegutt er hakket deiligere, men min mann er mange hakk kjekkere .

PS! Han vet forresten selv at han likner på Robbie, og har derfor ingenting i mot min relativt usjenerte sikling når fyren viser seg på tv .

Gammel 04-07-07, 19:52   #36
Left
Passiv

Standard

Jeg kan bare konstatere at sjuggerpløm og jeg hadde fått mye å krangle om.

Pøh - kunne vi ikke bare tatt hver vår da? Så kunne vi evt ha bytta etter ei stund?

Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 19:57   #37
Left
Passiv

Standard

Orlando Bloom er også en godbit, men litt for søt til å være BARSK
Han holder det egentlig å se på.

Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:08   #38
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Orlando Bloom er også en godbit, men litt for søt til å være BARSK
Han holder det egentlig å se på.

Det er da ingenting galt i å være søt. Slett ikke. Han er så fin, atte. Inni seg også.

Gammel 04-07-07, 20:08   #39
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Er forøvrig helt med på å bytte på.

Gammel 04-07-07, 20:16   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Var hunk'ene mine så sjokkerende håpløse, Maximillia?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.