Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du noe er flaut å kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 19:17   #141
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Litt på siden, men jeg var ikke så veldig høy i hatten da jeg var på hyttetur med søsteren min og en felles kamerat, og jeg måtte gå ned til nabohytta kl. 9 en søndag morgen og be om å få låne bind - så store som mulig. Søsteren min fikk mensen den dagen, og var nesten ikke i stand til å komme seg ut av senga selv.

Ler meg også ihjel av BM, rødspriten og loffen.

Og litt bortenfor der, enda lenger på siden, så kan det jo nevnes at helten ringte ned til resepsjonen fra bryllupssuiten og ba om smertestillende og store bind. Stæsjet var til meg, som hadde fått mensen tilbake etter fødselen. På bryllupsnatten. Jatta.

Gammel 04-07-07, 19:37   #142
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og litt bortenfor der, enda lenger på siden, så kan det jo nevnes at helten ringte ned til resepsjonen fra bryllupssuiten og ba om smertestillende og store bind. Stæsjet var til meg, som hadde fått mensen tilbake etter fødselen. På bryllupsnatten. Jatta.

både deg og mannen.

Langt utpå siden, helt utpå jordet:
Hva er det med bryllup og mensen - jeg kjenner SÅ mange som har fått mensen akkurat da?

Gammel 04-07-07, 23:30   #143
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Murvil, her.

Nja, man blir jo flau for at andre ser hva man kjøper. Man lurer på hva andre måtte tenke om at man kjøper se&hør, salve for sopp etc etc. Da lar man seg jo til en viss grad styre, eller??

Huff da.

Flauhet er en helt legitim følelse på linje med alle andre følelser, Murvil.

Jeg tillater meg å føle alle følelsene som finnes i hele følelsesregisteret etter eget forgodtbefinnende.

Noen ganger lar man seg styre av flauhet.
Akkurat som sinne, sjenerthet, irritasjon og annet styrer livet i ulik grad med ujevne mellomrom.

Gammel 04-07-07, 23:34   #144
Murvil
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2007
Murvil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Huff da.

Flauhet er en helt legitim følelse på linje med alle andre følelser, Murvil.

Jeg tillater meg å føle alle følelsene som finnes i hele følelsesregisteret etter eget forgodtbefinnende.

Noen ganger lar man seg styre av flauhet.
Akkurat som sinne, sjenerthet, irritasjon og annet styrer livet i ulik grad med ujevne mellomrom.

Det var da voldsomt.

Gammel 04-07-07, 23:38   #145
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innlegget ditt var sannelig litt voldsomt det også, synes du ikke? :

Jeg har ikke noe å stå til rette for ovenfor hverken medkunder eller butikkansatte. Hva andre måtte mene om hva jeg kjøper driter jeg regelrett en lang marsj i. Man kan da seriøst ikke la livet sitt bli styrt av andre på en slik måte??

Hvis noe er så usannsynlig flaut å kjøpe får man sondere terrenget litt og sørge for at det er minimalt med folk rundt seg hvis man skal handle noe man risikerer å bli skamflau over.

Men meg om det.

I overkant refsende i tonen til å være i en så uhøytidelig tråd som denne ...

Men meg om det...

Gammel 04-07-07, 23:42   #146
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Innlegget ditt var sannelig litt voldsomt det også, synes du ikke? :

I overkant refsende i tonen til å være i en så uhøytidelig tråd som denne ...

Men meg om det...

Beklager så meget.
Refsende har jeg aldri blitt oppfattet som før. Interessant.

Murvil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 23:48   #147
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

...litt irritert ihvertfall...?

Nåja. Jeg lot meg kanskje rive litt vel med.
Hadde bare behov for å si at jeg synes det er helt greit å kjenne på flauhet av og til.

Gammel 04-07-07, 23:52   #148
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde bare behov for å si at jeg synes det er helt greit å kjenne på flauhet av og til.

Ja. Og så er det jo det at man ikke nødvendigvis synes noe er veldig viktig selv om man lager en kjempelang tråd om det. Mange av de lengste (og morsomste) trådene handler ofte (i alle fall i utgangspunktet) om helt irrelevante og bagatellmessige ting, og ofte kommer det etter hvert inn noen fra sidelinjen etter en stund og lurer på hvorfor vi er så veldig opptatt av akkurat dette temaet - og det er vi jo ofte ikke.

Men det er helt greit å mene noe om det uansett, altså. Ingen grunn til beklagelser fra noen side, såvidt jeg kan se. Vi tåler da adskillig mer enn som så.

Gammel 04-07-07, 23:56   #149
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Skilpadda er en god diplomat!

Gammel 05-07-07, 10:31   #150
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

...litt irritert ihvertfall...?

Jeg var ikke irritert heller. Det er bare skrivemåten min. Jeg beklager hvis noen ble støtt eller følte jeg tråkket på de på noe vis. Jeg har en tendnen til å snakke og skrive rett fra levra. Yterst sjelden er meningen bak det å være stygg på noen måte.

Gammel 05-07-07, 10:33   #151
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

og ofte kommer det etter hvert inn noen fra sidelinjen etter en stund og lurer på hvorfor vi er så veldig opptatt av akkurat dette temaet - og det er vi jo ofte ikke.

Jeg trodde det var greit å svare i en lang tråd selv om man var ny jeg, eller er det en uskreven regel om at nye ikke blander seg?

Gammel 05-07-07, 10:37   #152
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde det var greit å svare i en lang tråd selv om man var ny jeg, eller er det en uskreven regel om at nye ikke blander seg?

Selvsagt ikke. Hvorfor trodde du det?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 10:58   #153
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke uskreven en gang.

Leste du ikke det i forumreglene før du meldte deg inn?

Skilpadda nevnte ikke at det ikke er ok å skrive i lange tråder når man er ny.. Hun prøver å forklare at uviktige ting, som egentlig ikke er så interessante, likevel kan fenge.

Gammel 05-07-07, 10:59   #154
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 05-07-07, 11:23   #155
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ikke uskreven en gang.

Leste du ikke det i forumreglene før du meldte deg inn?

Det kap må jeg nok ha gått glipp av.

*iler til faq'n*

Gammel 05-07-07, 11:25   #156
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Selvsagt ikke. Hvorfor trodde du det?

Jeg bare spurte jeg, ettersom innleggene mine ble studert så i sømmene.

Gammel 05-07-07, 13:46   #157
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare spurte jeg, ettersom innleggene mine ble studert så i sømmene.

Gammel 05-07-07, 15:50   #158
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan ikke komme på noe jeg synes det er flaut å kjøpe. Da jeg var yngre, derimot, var det mange ting. Det har heldigvis gått seg til med årene.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

både deg og mannen.

Langt utpå siden, helt utpå jordet:
Hva er det med bryllup og mensen - jeg kjenner SÅ mange som har fått mensen akkurat da?

På et sidespor fullstendig ute på vidda:
Trikset er å være fem uker gravid i bryllupet, så styrer man glatt klar av mensen! (overveldende svangerskapskvalme kan derimot fort melde seg på bryllupsreisen...)

Gammel 05-07-07, 16:52   #159
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

*fniser av fnisete Kirsebær*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 16:52   #160
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Trikset er å være fem uker gravid i bryllupet, så styrer man glatt klar av mensen! (overveldende svangerskapskvalme kan derimot fort melde seg på bryllupsreisen...)

Hva!

Man har da ikke SEX FØR EKTESKAPET!

*tsktsktsk*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.