|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva/hvor mye gir man i konfirmasjonsgave til nevø?Vi ga 1000. Ble enige oss søsken i mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva/hvor mye gir man i konfirmasjonsgave til nevø?Jeg tipper rundt 1000, men siden storebror er førstemann ut, så får vi se hva de andre gir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva/hvor mye gir man i konfirmasjonsgave til nevø?
Vi ser nok også an på mannens side, der har vi begge familier første konfirmant samme år. Blir jo litt bytting av penger, men hvis de feks gir mer enn 1000 til vår, gjør nok vi det tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva/hvor mye gir man i konfirmasjonsgave til nevø?Hos oss har det ligget på 500,- i den ene familien, og 1000,- i den andre. Vi har 18 nevøer/nieser som er permanente, og så har det kommet og gått 5 konfirmanter tillegg (stor familie med uante mengder skilsmisser og dine/mine/våre/bonus-barn).
![]() |
#6 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva/hvor mye gir man i konfirmasjonsgave til nevø?
Og så kom jeg på at vi er ikke helt først likevel. Stedatter til broren til mannen har samme helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva/hvor mye gir man i konfirmasjonsgave til nevø?På min side gir vi 1000 kr. Mange nevøer og nieser, så vi ble enige om den summen.
![]() |
|
|