|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?Å vite hvor nord er, er det noe sånt som man burde kunne? Hva får man egentlig ut av den infoen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?
Eg "føler" nord, og det har vore nyttig med tanke på å orientere meg. Samtidig blir eg veldig stressa dei gongene retningssansen glipper. Og det har hendt meir enn ein gong at eg har gått eller køyrd på magekjensla og komme til blindvegar eller andre hindringar. Då kunne det vore ein fordel å faktisk ha undersøkt vegen ved hjelp av kart eller liknande på førehand. (Då eg gav opp min gamle Sony Ericson til fordel for iPhonen eg ikkje skjønte poenget med, var det etter å ha gått meg vill i skogen utan kart og kompass).
![]() |
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?Jeg har god koll på vekt, spesielt på kjøkkenet. Det er nok en blanding av at jeg har bakt en del, jobbet med å veie matvarer og tilbrakt mye tid på laben. Jeg tar 150 g smør på øyemål og det samme med 2 ml.
![]() |
|
|