Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Utrolig BH-åpenbaring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-07, 21:03   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig BH-åpenbaring

Jeg vil bare anbefale alle å gå på en skikkelig undertøysbutikk. Javel, så koster BH'ene 600 kroner og oppover, men det er det jamen verdt. Etterhvert kan man kjøpe BH'ene billigere på Ebay og sånn. Det viktigste er å finne størrelsen sin.

Jeg trodde jeg var en 85 C.

Så feil kan man ta. Jeg er en 70 FF!

Og dere vil ikke tro hvilke fantastiske magiske ting som skjedde. Jeg fikk HYLLER! Jeg ser mye slankere ut, puppene fikk flott fasong og ble løftet flott opp uten det minste ubehag. Det var fantastisk service i butikken, selv om et er litt uvant å ha med seg en person i prøverommet som lukker, strammer, dytter og løfter.

Mannen måpte av beundring da jeg kom hjem. Han var svært begeistret for mine nye oppdagelser.

Så, løp og kjøp dere skikkelig BH, jenter!

Gammel 05-07-07, 21:06   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utrolig BH-åpenbaring

Amen to that! Eg er fortsatt berre på Triumph-nivå, men det er også litt mirakuløst.

Gammel 05-07-07, 21:08   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Amen to that! Eg er fortsatt berre på Triumph-nivå, men det er også litt mirakuløst.

Move on, sister, move on! :nyfrelst:

Gammel 05-07-07, 21:09   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Move on, sister, move on! :nyfrelst:

Gammel 05-07-07, 21:10   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Kva merke kjøpte du forresten?

Gammel 05-07-07, 21:10   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Mye bedre å gå til en skikkelig undertøysforretning Jeg økte også cup-str og minket str på omkretsen. Det er visstnok den vanligste feilen man kan gjøre.

Gammel 05-07-07, 21:10   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jøss! Kanskje det finnes håp for oss med eggeplommer også, da? :ber:

Gammel 05-07-07, 21:13   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Signerer. Jeg har målt og fått hjelp i ordentlig undertøybutikk to ganger, og begge gangen har min størrelse vært 70C og ikke 75B som jeg alltid trodde før.

Sist gang var jeg på undertøyforretningen på Steen og Strøm i Oslo og fikk hjelp av en utrolig flink dansk dame.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 21:16   #9
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kva merke kjøpte du forresten?

Freya og Charnos

Gammel 05-07-07, 21:19   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Mannen ble over snittet begeistret for denne:

Gammel 05-07-07, 21:19   #11
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor var du hen?

(Jeg informerte deg forresten om dette for lang tid siden.)

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 21:20   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amen. H&Ms undertøysavdeling er like ille for de fleste jentehyller som Toro-poser for super-husmoren.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 21:23   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvor var du hen?

(Jeg informerte deg forresten om dette for lang tid siden.)

Skal alltid høre på Dragen. Jeg var på LaLina på St.hanshaugen.

Jeg kjøpte denne også: (BH og truse, ikke strømpeholder og sånn)

Gammel 05-07-07, 21:38   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bare lurer.. 85 c da må du ha gått med puppene på magen og ryggen på bhen oppi nakken da?
I og med at du gikk ned til 70 ff mener jeg..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 21:41   #15
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Det er fristende!

Jeg bruker 80C og tror jo selv at jeg passer fint inn i den. Lurer på hva jeg ville ende opp med om jeg tok turen i en skikkelig undertøysforretning med flott service jeg også! Tror det må prøves!

Nydelig undertøy du har valgt!

Gammel 05-07-07, 21:42   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, når du sier det, så må jeg gjerne ta meg en tur igjen i en slik forretning. Jeg fikk super hjelp sist jeg var gravid i en slik butikk. Gratulerer med hyller da.

Gammel 05-07-07, 21:42   #17
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, jeg bruker 85 C men har absolutt ikke store pupper så tror ikke jeg kan gå opp, fyller cupen bare akkurat. Brukte B før. Veldig fornøyd med Triumph bher men må kanskje sjekke i en skikkelig undertøysbutikk ja

Gammel 05-07-07, 21:47   #18
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

*må sjekke om disse merkene finnes her*

Jeg er triumph 75/80-D bruker. I disse dager en dobbel D.
Når svangerskapet er over og jeg er ferdig med amming skal jeg jammen une meg dyre flotte nye bher. Jeg syntes begge var lekkre MIM!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 21:50   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg bare lurer.. 85 c da må du ha gått med puppene på magen og ryggen på bhen oppi nakken da?
I og med at du gikk ned til 70 ff mener jeg..

Neida. Det så greit ut. Men puppene var litt flatere og hadde lite støtte. Jeg har aldri hatt særlig hengende pupper, men nå er de jo helt spjoing.

Gammel 05-07-07, 21:58   #20
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk også den åpenbaringen en gang. Trodde jeg var 85B og fikk beskjed om at jeg var 70D. Fikk plutselig den flotte midjen og så helt annerledes ut. Men det er ca 15 år og mange kilo siden - kanskje på tide med en ny flotte-seg-tur? Lurer på om ikke jeg bør ha F-cup nå, med mindre det finnes EE...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.