|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Må innrømme at dette er en affære jeg gruer meg litt til, første året med barn i toget. Hvor er det minst folk for oss som skal se på?
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. Mai-toget i Oslo?Jo nærmere slottet du kommer jo flere folk. Og desto lengre å gå for å hente poden på Rådhusplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Hvilken oppmøteplass går han fra? Er det ved Festningen er det fint å stå i kongens gate, der de går ut. Eller er det fint etter slottet, der de svinger ned. Begge de er ganske bænkers.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Jeg syns ofte det er mindre folk på den aller siste delen av løypa, altså ganske nær Rådhuset. Og så føles det mindre klaustrofobisk ut der.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Vi stod et par ganger der som toget svinger ned Olav Vs gate, omtrent rett over gaten for Saga Kino. Det som var fint der, var at siden toget svingte der, gikk de rett mot oss et lite stykke, slik at vi så dem forfra, noe som gjorde det lettere både å finne eget barn og å ta bilde før han forsvant videre.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?
Der har vi også stått tidligere, men i år skal de gå en litt annen løype.
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Mellom Slottet og Rådhusplassen synest eg er best. Elles så vil eg tipse om at det er langt minste trøblete for min agorafobi å gå i toget enn å sjå på det. Så viss dei etterlyser foreldre til toget, anbefaler eg strengt tatt det. Det er mykje folk der og, men dei beveger seg i ein retning og er meir forutsigbare.
![]() |
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Jeg står alltid litt i bakgrunnen og følger med. Så ber jeg pent om å komme frem når vår skole er neste som kommer der jeg står. Folk er stort sett veldig greie. Så takker jeg pent og trekker meg stille og rolig tilbake etterpå.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Jeg anbefaler også siste del av løypa. Vi har stått på "taket" av sideutgangen til Nationaltheatret sånn omtrent. Vet ikke hva det heter der. Altså slik at vi ser dem i det rette strekket mellom slottet og før de svinger mot Saga. Jeg vet ikke om de går der i år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Bankplassen! Der er det alltid greit med plass langs ruten. Altså tidlig i toget (om de da starter ved Festningen).
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
De begynner i Torggata. Og skal leveres på skolen, så jeg trenger ikke ta hensyn til det.
Akkurat det var min plan, men lærerne går, ingen foreldre.
![]() |
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Vi pleide å stå ved Nationaltheatret, fotgjengerovergang rett før Saga kino. Og nedover mot Fridays. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Det året vi måtte ned til byen når skolen gikk så stod vi i Karl Johansgt, i Spikersuppa.
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?På nrk-sendingene?!
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Signerer på at området ved Saga er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Vi gjør også alltid det og folk er veldig greie.
![]() |
#19 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvor er det minst folk rundt 17. mai-toget i Oslo?Jeg ville også sagt helt i starten når de går ut fra festningen. Så kan man gå og nå dem igjen på Egertorget/spikersuppa og en gang ved rådhuset dersom man ønsker/orker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|