|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spørsmål til gamle venner
Da tenker jeg ikke "gamle venner" slik overskriften i denne tråden indikerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
Jeg tenkte klassereunion ja med føringer på litt sånne spørsmål. Tenker man på folk man har hatt et bra forhold til ville jeg svart som deg, det vil være artig å møtes og snakke om både nåtid, fortid og fremtid. Jeg er fortsatt glad i mennesker som har forsvunnet litt ut på sidelinja av ulike årsaker, og er fortsatt interessert i dem.
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om en skal ta hensyn til alt ville denne lista til Cuya heilt sikkert ført til tankar om UFB, dei bor i eit område som ingen vil bo, ho har ikkje råd til bunad, han er allergisk mot hund, ho er uføretrygda osv.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
I hvilken sammenheng da?
Ikke sant?
Hadde jeg følt temmelig invaderende om jeg ble spurt om av en tidligere klassekammerat jeg plutselig møtte på gata/fest/skolens 17. maifeiring/facebook. Save
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
Jeg tenkte i retning av om man skulle ønske man hadde jobbet mer med lekser o.l. altså, for det er noe jeg angrer på at jeg ikke gjorde selv.
![]() |
|
|