Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er innafor av varm mat på toget?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-17, 14:57   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg syns det er unødvendig å synse om hvorvidt andre folk virkelig trenger mat/varm mat/mer enn bare vann og brød i løpet av fem timer. (Men veldig typisk FP da. )

Man kan jo heller ikke vite om vedkommende som spiser pizza på toget kom direkte fra et møte og ikke hadde hatt mulighet til å spise noe som helst de siste fire timene (som var foranledningen for min pizza-bestilling til perrongen i Lillehammer).

Jeg tenker også at dersom man bestiller plass på et tog som kjører en strekning på fem timer eller lenger, så er det en del av det man bare må regne med at sidemannen spiser mat. Det er uansett stor forskjell på hva som sjenerer folk og ikke. Jeg for min del syns lukten av pizza er helt ok, men jeg får nesten brekninger hvis noen i nærheten spiser brød med makrell i tomat. Jeg syns jo det er mitt problem, og det kunne ikke falle meg inn å mene at folk ikke kunne spise makrell i tomat offentlig av den grunn.

Mine unger er for øvrig helt aldeles avhengige av middag, og det å avspise dem med brødskive i middagstiden, for ikke snakke om å la dem gå sultne, som det antydes over, ville vært veeeeldig ulurt i en situasjon der det spiller en rolle hvordan man oppfører seg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.