|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#981 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg kjenner meg helt klart igjen i problematikken også, så det er ikke det det dreier seg om. Jeg er uansett ikke en sånn som føler følelsene til fiktive karakterer.
![]() |
#982 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Nei, jeg er ikke like hekta. Men jeg kjenner meg mer igjen med Sana, i det å ikke helt passe inn, enn i Isaks tematikk.
#983 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg kjenner meg også igjen i Sana sin problematikk, men mener at produksjonen bommer i måten de har valgt å formidle det på.
#985 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Eg såg gjennom heile sesongen i eit strekk i går kveld og eg synest eigentleg ikkje det går så sakte sånn sett. Samtidig føler eg det går sakte når eg ser eit og eit klipp. Så eg lurer litt på om dei bommer litt på tempo i klippa? Det skjedde veldig mykje i episode 4 og 5, dei var innholdstunge. Medan episode 6 har vore meir stilleståande. Sånn reint dramaturgisk er ikkje dette problematisk i seg sjølv. Men på grunn av real time-aspektet og på grunn av pausen mellom episode 5 og 6 blir det meir stilleståande enn det ville blitt viss dramaturgien gjekk frå episode til episode.
![]() |
#988 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Eg syntest det siste klippet var fint. Masse non-verbal kommunikasjon og ansiktet til Sana som gradvis forandrer seg medan Yousef nærmer seg, før det hardner til igjen når Elias kjem. Eg er litt fascinert over korleis det kjem fram QT Sana ikkje er ein som snakker, men ho kommuniserer gjennom måten ho omgås dei rundt seg på.
![]() |
#989 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Jeg er enig med deg. Men likevel SKJER det for lite synes jeg. Det er litt for mye ansiktsuttrykk og litt lite action.
#990 |
Librocubicularist
|
Det er eg ikkje einig i. Det skjer mykje i det siste klippet, der Sana lar Yousef nærme seg henne igjen.
![]() |
#991 |
Erfaren nok
|
Joda. Helt sikkert følelsesmessig. For Sana. Men lite i handling. Og jeg synes det har vært litt for mye av det, selv om jeg skjønner vi skal bli kjent med henne og flere sider av henne.
#992 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg synes også dessverre det er litt kjedelig, og jeg har gitt den masse goodwill, ass. Det er bare vanlig stjerneroman igjen; elsker-elsker ikke og jenteintriger.
#994 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Dette var ordentlig trist. No må nokon ta grep her så ho får snakka med nokon.
#997 |
Dig for victory!
|
Jepp. Jeg hadde trudd Pepsi Max skulle finne på noe bøll, men tydeligvis ikke. Har man først begynt å snoke i andres chatter, så er vel terskelen lavere neste gang man er nysgjerrig, men dette er ikke veien å gå. PRATE med noen, Sana!
![]() |
#1000 |
Dig for victory!
|
![]() |
|
|