Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ok bikini til 14-åring?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-17, 21:34   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok bikini til 14-åring?

Jeg måtte ut og panikkhandle bikini til 11--åringen før hyttetur forrige helg.

Hun er tidlig utviklet, og selv om hun bruker str 146, ble det helt feil passform på overdelene fra barneavdelingene hos kjedene vi sjekket. Vi hadde derfor bestilt to stk fra HMs nettside i str XS, men da de kom i posten, var de alt for små(!). Hun er altså ikke engang 150 cm, og har ikke et gram fett på kroppen, så jeg lurer på hvem de lager damestr 34/XS til.

Etter panikkhandelen endte jeg opp med en sort trekantbikini fra Bik Bok (noe annet enn ensfarget er helt uaktuelt). Det er en sånn med knyting i sidene på buksen, og ikke helt ideell for herjing og vannlek, tenker jeg. Så nå i uken var vi på Lindex og kjøpte denne i tillegg:

En annen ting er at damebikiniene gjerne har padding i overdelen, og det vil hun i hvert fall ikke ha. I akkurat den modellen jeg fant på Bik Bok, kunne den heldigvis tas ut.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.

Sist redigert av Xian : 29-05-17 kl 21:41.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.