Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!
Takk! Jeg har vært i Alghero. Likte meg for så vidt godt der, men det er jo ikke helt Hellas, da. Peloponnes er jeg også nysgjerrig på, men lurer på hvor varmt det er der i forhold til på øyene i begynnelsen av august?
Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.
Halkidiki har stått på listen min i årevis, men så blir det bare aldri.
Opprinnelig lagt inn av Christa, her.
Megali Ammos, Skiathos, hotell Galini, 400 meter fra stranden, har vi likt oss godt på.
Det kan være aktuelt. Takk for tips!
Opprinnelig lagt inn av Strå, her.
Har du ikke vært på Chios? Da er det jammen meg på tide. De har fine venezianske landsbyer og er stor og har fine badestrender og mat og turområder og og og
Hvordan kommer man seg til Chios nå, da? Det går vel ikke direktefly lenger, eller?
Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.
Min hellaserfaring er begrenset. Jeg har kun vært i Hellas en gang. Men jeg ELSKET Votsalakia (Samos). Hotellet (Alexandra) lå like over veien fra stranden, og hadde både basseng og stoler/parasoller. Det var ingen restaurant på hotellet, men en haug med tavernaer/restauranter like ved hotellet, samt minimarked(er). Mat var aldri noe problem å få tak i for å si det sånn. Rolig og fint, perfekt for barnefamilier og de/oss som reiser på ferie for å slappe av, og ikke for å feste. Vi har veldig lyst til å dra tilbake.
Takk! Samos bestilte vi tur til for nærmere 20 år siden, men booket om i siste liten på grunn av skogbrannen som herjet der. Den står jo for så vidt fortsatt på lista mi.