|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent? | |||
Fint, liker å lese |
![]() ![]() ![]() ![]() |
202 | 80,80% |
Fint, liker ikke å lese |
1 | 0,40% |
Stygt, liker å lese |
38 | 15,20% |
Stygt, liker ikke å lese |
2 | 0,80% |
Annet |
7 | 2,80% |
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?
Ja, det er egentlig sånn...
![]() |
#142 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Ja, vi har en hel vegg med bøker i stua. Det er litt pes med støvtørking, men jeg tåler det. Det er så koselig med bøker. Lese og eie |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det er fint, men vi har for mange bøker, så vi har bibliotek i kjelleren. Det er ikke like fint med 3 vegger med bøkhyller når man skal ha plass til andre ting i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Denne tråden gir meg et spark bak for å gjøre noe med de såkalte bokhyllene i stua. Jeg syns bøker er fint, og har alltid ønsket meg bibliotekstue. En periode hadde vi det også, helt til tv-stua måtte ofres til fordel for barnerom og etter det har det bare blitt nødløsninger her.
![]() |
#145 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?I bokhyllene har vi bøker, synes det er fint jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Bøkene er litt som familiemedlemmer. Det er ikke på grunn av utseendet at jeg vil ha dem sammen med meg i stua, men fordi jeg trives sammen med dem.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Glad
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Godt sagt, Kie.
![]() |
#148 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det synes jeg ikke er det minste merkelig. Jeg kjenner svært, svært få personer (om noen) som ikke liker så lese. Overhodet. Jeg tror faktisk heller ikke jeg kjenner noen som ikke liker så godt å lese. Jeg tror de fleste mennesker liker å lese. Om de leser mye, derimot, er jo ikke sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det forundrer meg ikke at det finnes mennesker som ikke liker å lese; jeg har møtt en hel del av dem. (Noen av dem er elever jeg har hatt og andre er mer perifere venner.) Det betyr ikke at jeg forstår det, selv har jeg bokstavelig talt vokst opp i bibliotek og å lese er omtrent som å puste. Jeg kan ikke la være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Pene bokhyller med bøker som står rett er pent. Men det kan også være veldig rotete. Og så kommer det an på størrelsen på stua. Den bør være stor for at det skal funke.
![]() |
#151 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Neimen korleis kom denne opp? Eg er den første som svarer, men han låg i uleste innlegg. Hm.
![]() |
#152 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#153 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det er fordi dere har svart før, også driver noen og stemmer. Kommet opp hos meg også flere ganger.
![]() |
#154 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Man trenger ikke skrive i en avstemningstråd for at den skal dukke opp på uleste. Det holder at noen stemmer. Men når det er sagt kunne jeg aldri tenke meg å bo i et hus der det ikke fantes bøker i stua. De bør helst dekke minst en vegg i hovedoppholdsrommet, hvis jeg skal føle det som et hjem.
![]() |
#156 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#157 |
Peppy!
|
Ja! Kindle-generasjonen. Vi kjøper rett og slett ikke papirbøker lenger, og har ikke behov for bokhyller. Bortsett fra pekebøker til minsten, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Verken fint eller stygt. Praktisk for de som leser bøker. Her er det mannen som leser mest,men de ligger i kasser på loftet. Jeg leser omtrent ikke, bare litt fag på jobb som jeg låner med hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Siden 2009 så har jeg/vi begynt å kvitte oss med bøker det er usannsynlig at vi vil lese igjen. Jeg syns fortsatt det er fint med synlige bøker, men det er fint uten også. Kunst bryr verken Helten og jeg oss noe særlig om, så det har vi lite av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Er frisk!
|
For meg også.
![]() |
|
|