Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-07, 21:18   #81
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kappahl har ikke bukser for sånne som meg. De har store nok bukser, men jeg har ennå ikke funnet en bukse der som sitter noenlunde pent. De er som regel for korte i beina, for trange i låra og altfor vide i livet (nesten så det går to av meg nedi buksa).

Jepp.
Går alltid bare rett forbi Kappahl.
Snittet på klærne der er milevis under snittet på HM-klærne.

Gammel 02-07-07, 21:32   #82
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Forventet du noe annet? :synes KK er et møkkablad:

Enig. Makan til søppel.

Gammel 02-07-07, 23:07   #83
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Egentlig burde vel dette strengt tatt snart bli til to inlegg, en om bikinier som passer/ikke passer og en om bra/dårlige blader og magasiner.

Gammel 03-07-07, 00:35   #84
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... OG en om størrelser/snitt i ulike butikker!

Gammel 03-07-07, 00:41   #85
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj. Kan dere ikke multitaske? Det går an å ha to tanker i hodet samtidig.

Gammel 03-07-07, 00:47   #86
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Egentlig burde vel dette strengt tatt snart bli til to inlegg, en om bikinier som passer/ikke passer og en om bra/dårlige blader og magasiner.

Personlig klarer jeg meg fint uten en (bikini)tråd, så for min del kunne man godt skille ut magasin- og størrelsesdiskusjonene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 08:34   #87
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tråden min har sporet av og formert seg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 08:41   #88
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Tråden min har sporet av og formert seg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 08:54   #89
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vila er jo dansk og pleier etter min erfaring å være litt stort i størrelsen.

Er det ikke slik at mange butikker har lagt om størrelsene for å følge en eller annen europeisk standard - som tar høyde for at folk generelt har blitt større? Det gjelder i alle fall KappAhl og Lindex, tror jeg. Der er S 36-38 og M 40-42. L må vel da være 44-46, eller?
.

Vila sine topper må jeg ALLTID en størrelse opp i. Buksene er ganske romslige. Har en Vila bukse i XL og den passet jeg da jeg brukte str 44 på H&M (2 år siden).

Kappahl har lagt om størrelsene ja. Finner alltid passende topper der. MEn snittet på buksene er så rare at jeg enten må opp en str og få en posete bukse uønskede plasser, eller ta størrelsen som sitter fint, men som strammer i livet...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Riktig at Divided har str. tom. 42.

Min erfaring med LOGG er at jeg må gå OPP en str. for at det skal passe.

Ang LOGG så kjøpte jeg nettopp en treningsbukse i M. Jeg bruker M/L i bukser, men denne treningsbuksen fra logg er ganske så romslig og kanskje litt for stor egentlig. Toppene bruker jeg samme str som normalt.

For å komme inn på HI, så sluttet jeg å lese KK etter 2 års abb. Kan bare ta opp gamle blader, så finner jeg dagens overskrifter...

Gammel 03-07-07, 09:21   #90
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jaja, om ikke annet så fikk denne tråden meg til å kjøpe Kamille for første gang. Greit å ta med seg på hytta.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 22:28   #91
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

For å komme inn på HI, så sluttet jeg å lese KK etter 2 års abb. Kan bare ta opp gamle blader, så finner jeg dagens overskrifter...

Den som sparer på KK har helt grei lesning om att og om att. Motene ser ørlite rare ut et par-tre år etter , men ellers merker man ikke forskjell.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:04   #92
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var jo med en bikini i forrige Det Nye

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:12   #93
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Var jo med en bikini i forrige Det Nye

La merke til det og måtte nok brukt begge stoffstykkene i overdelen for å dekket over den ene puppen

Gammel 07-07-07, 10:07   #94
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Naa har jeg tatt dere litt paa kornet her, er i Nederland, og har kjopt "Red". Synes det ved foerste oyekast virker som samme greiene som de andre damebladene, men jeg skal studere det noyere.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 10:53   #95
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Naa har jeg tatt dere litt paa kornet her, er i Nederland, og har kjopt "Red". Synes det ved foerste oyekast virker som samme greiene som de andre damebladene, men jeg skal studere det noyere.

Det kan du UMULIG mene?!

(Hilsen en sjokkert Zoë, som akkurat har hatt en ordentlig kvalitetsstund med engelske Red.)

Gammel 07-07-07, 10:57   #96
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

... og som samtidig dessverre må melde om at Kamille nok ikke var noe for meg. Førsteinntrykket stemte. Fjortis/kjerringaktig lay-out ødelegger halve moroa - og innholdet ar ikke mer interessant enn KK.
Mulig de har et mer kvinnevennlig kroppsfokus - jeg så til min glede en småchubby dame i bikini.

Gammel 07-07-07, 16:59   #97
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det kan du UMULIG mene?!

(Hilsen en sjokkert Zoë, som akkurat har hatt en ordentlig kvalitetsstund med engelske Red.)

Jeg blir litt sjokkert over en artikkel om "bortskjemte moedre", den handler om moedre som vil alt (les: barn, karriere, spennende sosialt liv osv) og dermed ikke har tid til aa oppdra barna, som blir bortskjemte og krevende. Moedre som ikke forstaar at hvis man vil ha barn maa man velge bort noe annet. Og fokusen er bare paa kvinnene - det er kvinnene som maa velge bort karriere eller sosial liv eller andre ting. Det er saa typisk, og spesielt i det nederlandske samfunnet som tilsynelatende er ganske likt det norsk likestillingsmessig sett. Her er den enda mer enn i Norge forventet at det er kvinnene som velger bort andre sider ved livet hvis to velger aa faa barn sammen. Til og med kvinnebladene vinkler det saann.

Gammel 07-07-07, 22:19   #98
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Jeg blir litt sjokkert over en artikkel om "bortskjemte moedre", den handler om moedre som vil alt (les: barn, karriere, spennende sosialt liv osv) og dermed ikke har tid til aa oppdra barna, som blir bortskjemte og krevende. Moedre som ikke forstaar at hvis man vil ha barn maa man velge bort noe annet. Og fokusen er bare paa kvinnene - det er kvinnene som maa velge bort karriere eller sosial liv eller andre ting. Det er saa typisk, og spesielt i det nederlandske samfunnet som tilsynelatende er ganske likt det norsk likestillingsmessig sett. Her er den enda mer enn i Norge forventet at det er kvinnene som velger bort andre sider ved livet hvis to velger aa faa barn sammen. Til og med kvinnebladene vinkler det saann.

Ja, nå har jo jeg aldri lest nederlandske Red (hadde nok ikke fått stort ut av det...)
Men det høres unektelig ut som en gammeldags vinkling.

Det engelske samfunnet er langt bak Norge når det gjelder likestilling og kvinners rettigheter, men jeg har aldri oppdaget at engelske Red formidler slike holdninger.

Jeg opplever det tvert imot som et blad for selvstendige og oppegående kvinner, og langt fra gammeldags og tradisjonelt.

Gammel 08-07-07, 13:53   #99
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Naa har jeg lest endel i nederlandske Red, og maa si at jeg er litt mer positivt innstilt .

Gammel 08-07-07, 17:08   #100
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Naa har jeg lest endel i nederlandske Red, og maa si at jeg er litt mer positivt innstilt .

Så fint!
Selv har jeg akkurat bestillt et årsabbonnement på engelske Red.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.