Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Utrolig BH-åpenbaring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-07, 14:14   #61
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utrolig BH-åpenbaring

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

75D er en stor cup, den er like stor som en 80C eller en 85B. Dette stemmer dog ikke 100 % i alle merker, men sånn ca så skal det være slik.

Ja, det er ikke for å kverulere altså, men jeg har både 85B og 80C som passer (dog på innerste hakk, så jeg skjønner at jeg skulle hatt mindre omkrets)... Men D-cup er for stort til meg uansett hva slags omkrets jeg velger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:16   #62
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

:kikker nervøst under armene for å se om det skjuler seg enda mer pupp der:

Og jeg er nervøs for, at butikksdamene ville finne ut av at jeg er en 60G / 100B istedet for den 80D/DD som jeg selv mener jeg er. Tror jeg holder meg til mine Mitchi sportsBH fremover.

Gammel 06-07-07, 14:24   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og en annen ting; det er jo knapt noen som har A,B eller C.

Pffft.

:føler på fiktivt silikonpress:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:27   #64
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er jo veldig mange unge og supertynne som har A og B, da. Så jeg syns ikke det er så rart at f.eks. H&M satser mye på de små størrelsene.
Jeg er ikke ung og supertynn, men alle mine bh-er er i B og C, og D vet jeg er for stort uansett hvem som stapper og dytter. Det vedder jeg på altså!

Ei venninne av meg som alltid har klaget over små pupper og brukt 75 A ble overlykkelig da hun i en skikkelig undertøysbutikk ble fortalt - og vist at i en 65 C så fikk til og med hun kløft .

Man kan få seg mange hyggelige overraskelser om man prøver undertøy i en butikk hvor de som selger har peiling .

Gammel 06-07-07, 15:59   #65
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Ei venninne av meg som alltid har klaget over små pupper og brukt 75 A ble overlykkelig da hun i en skikkelig undertøysbutikk ble fortalt - og vist at i en 65 C så fikk til og med hun kløft .

Man kan få seg mange hyggelige overraskelser om man prøver undertøy i en butikk hvor de som selger har peiling .

Hmm, kanksje jeg må prøve :kikker ned på min 75A BH:

Gammel 06-07-07, 18:08   #66
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er jeg helt enig i. På meg selv så har jeg alltid målt feil, har jeg funnet ut.

Jeg tror ikke måling med målebånd alltid er nok, jeg.

I dag var jeg igjen i vår lokale undertøysforretning, det en annen dame på jobb en forrige gang jeg var innom.

85 C(noen ganger har jeg også brukt B) ble til en 80 D, alt av puppestyr kommer nå inni BH'en, mye penere å se på. Jeg vil kanskje si at 85 C var veldig behagelig å gå med, men ser at puppene kommer inn i BH'en på en helt annen måte nå enn i mine gamle i 85 C. Veldig behagelig er nødvendigvis ikke riktig, båndet rundt blir jo slakkere etterhvert.

Så nå har jeg investert i BH'er for over 2000 kr

Alikevel må jeg nok til en av de butikkene dere har anbefalt, bare for å sjekke at de vil gi meg samme størrelse. Her måler de bare med øynene Jeg er ikke så sjenert at de ikke kan komme med målebåndet sitt.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 19:19   #67
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Det er jo ikke vanskeligere enn å ta mål av brystkassen under puppene, og så måle på puppene. forskjellen i mål tilsier cupstørrelsen.

Det skjønte jeg ikke. Hvis forskjellen er sju centimeter, hva blir cupen da?

Gammel 06-07-07, 19:39   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil bare atter en gang anbefale denne:

Fantasie. (nr 4520 mener jeg)
Den LØFTER så utrolig godt!!

Og den koster "bare" 399. Ikke verre enn Triumph på Cubus det
Det kjøper jeg på min lokale undertøysforretning.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 19:41   #69
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://cgi.ebay.com/NEW-FANTASIE-40F...QQcmdZViewItem

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 19:46   #70
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 75 b. Helt sikkert. Til og med gamle damer i undertöysbutikker sier det. Har kjöpt 70c et par ganger fordi störrelsen min har vaert utsolgt, men det blir virkelig for stor cup for meg. Jeg fyller den rett og slett ikke ut, dessverre.

Men; Det jeg ville fortelle om var at man kan oppdage andre bra ting i undertöysbutikker. Jeg har laert at det er en hel dröss med ulike BH-cup typer (skjaeringer) som jeg rett og slett ikke kan ha pga formen paa puppene mine. Jeg kan over hodet ikke ha pads i, jeg kan ikke ha halvcup eller trekvart cup, men maa ha en som er en vanlig helcup. Det har hjulpet meg enormt aa innse det (selv om jeg fortsatt surmuler litt naar jeg ser alle de fine BH-ene jeg ikke kan kjöpe - for det er virkelig mange).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 19:51   #71
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

:kikker nervøst under armene for å se om det skjuler seg enda mer pupp der:

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 19:55   #72
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke minst formen på cupen er også viktig. Jeg må ha en rundere form og ikke så "spiss" for da fyller jeg ikke ut der brystvorten er.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 20:28   #73
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan de hjelpe med en slunken A?

Gammel 06-07-07, 22:27   #74
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Hm, får løpe og kjøpe.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 08:25   #75
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, det er ikke for å kverulere altså, men jeg har både 85B og 80C som passer (dog på innerste hakk, så jeg skjønner at jeg skulle hatt mindre omkrets)... Men D-cup er for stort til meg uansett hva slags omkrets jeg velger.

Skjønner hva du mener, sånn har jeg det også.

Og gjerrig som jeg er så dro jeg til en ordentlig undertøysforretning, lot dem fortelle meg hva slags størrelse jeg er og bestilte BH på E-bay. :supergnien: . Og jeg har fortsatt samme størrelsen som jeg hadde før, ingen nye avsløringer på BH-størrelsesfronten. Litt skuffende, det høres nemlig bedre ut med f.eks. 75DD enn 80C. Men 80C var jeg og er jeg.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:06   #76
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelen, du er ikke en 75, hvis jeg er en 70! Du er jo mye tynnere enn meg!

Gammel 07-07-07, 13:44   #77
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelen, du er ikke en 75, hvis jeg er en 70! Du er jo mye tynnere enn meg!

70 eller 75 har ingenting med hvor tynn en er, kanskje snarere tvert i mot om man har store pupper... Jeg var 70 GG for 8 kg siden. Nå er jeg 75 F. Omkretsen bestemmes også av størrelsen på puppene og hvor de begynner og slutter .

Gammel 07-07-07, 16:33   #78
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

70 eller 75 har ingenting med hvor tynn en er, kanskje snarere tvert i mot om man har store pupper... Jeg var 70 GG for 8 kg siden. Nå er jeg 75 F. Omkretsen bestemmes også av størrelsen på puppene og hvor de begynner og slutter .

Ja, og det er jo også bestemt av hva slags shape man har på overkroppen generelt. Det kan godt hende jeg kunne passet inn i en 70- ett eller annet i stedet for min 80C, men så lenge den sitter bra så bryr jeg meg ikke om hva slags tall det står der.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 22:05   #79
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Nå leste jeg denne tråden i går og måtte innom en undertøysforretning i dag.
Jeg har trodd min størrelse var 90E, men det viste seg å være 80G.
Så da ble det to Chantelle-bh'er.

Gammel 07-07-07, 22:47   #80
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips

Når jeg er ferdig med ammeBHer skal jeg også få tatt meg en tur og målt. Fikk riktige ammeBHer i den lokale undertøysforretningen, men føler vel at puppene har endret litt form siden det...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.