Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor shopper du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-07, 13:44   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg liker å shoppe dersom jeg ikke ha noe og dermed får et element av stress inn i shoppingen. Jeg kan shoppe for å feire, fordi jeg kjeder meg, fordi jeg er i dårlig humør, fordi jeg trenger noe, fordi jeg kanskje finner noe jeg trenger, fordi det er salg... det er som regel alltid en "unnskyldning" som passer. Som regel blir jeg glad og innimellom også lykkelig av å shoppe.

Salg er skummelt. Jeg øver meg stadig på å ikke kjøpe ting bare fordi jeg kan/de er billige. Et av nyttårsforsettene våre var å spørre "trenger vi virkelig dette" før vi handler. Vi har blitt mye flinkere til å la være å kjøpe ting vi ikke trenger - men det skjer vel innimellom likevel.

Av og til blir jeg i dårlig humør av å shoppe. Det er dersom jeg blir stresset, dersom det er fult av folk rundt meg (les: stress), dersom jeg ikke finner det jeg leter etter/noe jeg vil ha eller bare dersom jeg tok feil og trodde jeg var i shoppe-humør når jeg ikke var det likevel.

Matshopping er også morsomt. Å gå i en velutstyrt butikk uten masete mann&barn og se etter nye matvarer, lese på pakkene, planlegge retter og finne ting som bare må prøves ut.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.