Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-17, 22:57   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Altså, siste uka har jeg fått purring på en gaveinnbetaling jeg allerede har betalt inn, "det blir jo ikke noe ordentlig fint om ikke alle betaler!", fått høre at en av ungene mine har fått beskjed av lærer (!) om å ta med penger på skolen til gave til en annen lærer (!) i morgen, og sittet i et FAU-møte hvor det ble ytret flere ganger "hvis folk ikke har råd kan de jo bare si i fra da!".

Blir litt oppgitt jeg.

Her endte vi med (jeg bestemte) å bruke 750 på gave til hver av lærerne. Gavekort på XXL og et smykke. Det er 30 kroner per barn, og det synes jeg er innenfor. Forslaget mitt til foreldrene var 25 kroner per lærer.

Ikke alle har bidratt (denne gangen heller), men erfaringsmessig så er det noen som ikke er med, noen som betaler akkurat og mange som slenger på litt ekstra. Så også denne gangen. Vi bruker overskytende til å arrangere avslutningsfest, og om det blir noen hundrelapper igjen så går de til en god sak.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.