![]() |
#301 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000
Enig i dette, jeg bare tok det for gitt at det var penetrator-Chris, men jeg ser jo nå at det sikkert ikke er det. Jeg tipper Jonas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg tipper også Jonas. Det må jo være en med en mamma som gjenkjenner Evas klær, altså vil jeg tro at moren til P-Chris er utelukket, mens Jonas`mor kjenner henne fra tidligere. Tror ikke at det er noe mellom Eva og Jente-Chris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg gidder ikke Eva og Jonas!
![]() |
#304 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg synes fordelen med Skam er at den er beskrivende på en bra måte (oftest) og dermed ville det vært veldig, veldig trist dersom alle former for usikkerhet rundt seksualitet skulle forklares med seksualitet som var utenfor "normen". For det er faktisk helt normalt å være usikker på sex når man er ung og uerfaren uten at man trenger å være noe annet enn heterofil cis av den grunn, og det er viktig at det blir vist også, spesielt når en hel sesong ble viet til det motsatte.
![]() |
![]() |
#305 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Det eneste som taler for a det ikke er Jonas (basert på skrivestil) er at han sier mamma og ikke muttern.
![]() |
#306 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Det er jeg så enig i. Å vingle og å tro at man må ligge med folk for å bli likt og å ha vanskelighet med å sette grenser er ikke uvanlig når man er tenåring. Uansett legning, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg tror heller ikke dette er P-Chris. Ny dag, ny person. Og Eva har betrodd seg til Noora om noe hun ikke vil at Noora skal si videre. Ikke helt tilfeldig at den setningen kom i går. At Eva ligger med flere er jo på ingen måte usannsynlig, hun er jo en usikker vims som strever med å finne seg selv, og som har gått fra ensomhet til å ha opparbeidet seg en viss status. Når du har vært ensom er det lett å bli beruset av oppmerksomhet fra flere hold. En vanlig vinkling er gutter som ligger rundt, og forelskede jenter som står ulykkelige tilbake, og føler seg sviktet, brukt og såret. Det kan hende de med dette vil vise at det motsatte også kan være tilfelle, jente som sjonglerer flere gutter uten å mene så mye med det, mens det går mer inn på guttene enn hun forstår. Å leke med andres følelser er en risikabel sport, uansett kjønn.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-06-17 kl 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg ser jo at jeg mener noe om feil chat. Så nå mener jeg ikke noe lenger. Eller litt da ... det er nok ikke P-Chris for språket er et helt annet.
![]() |
![]() |
#312 |
Librocubicularist
|
Dei var hos jente-Chris og feira Eva, så der har jo alle vore.
Det har vore antydninger til det mellom Eva og Vilde som har klina ein del i fylla. Så det ville ikkje overraska meg.
![]() |
![]() |
#313 |
Ferdiglada
Meg hadde det ikkje ramla inn at det var nokon andre enn P-Chris
![]() |
![]() |
#314 |
Yes, we can!!
|
Nei, jeg mente, de overnattet hos Eva, altså var det den mammaen de traff.
![]() |
#315 |
Semiaktiv
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000... og der fikk vi svar på det. KLIPP!
![]() |
#318 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg likte retningen ting tok i dag. Jonas får avsluttet Eva og står frem som kjæresten til Emma. Og som den ålreite karen han er, så svarer han skikkelig på meldingen til Chris. (Jeg tolker i hvert fall Fresh Prince og nachos som noe Eva vil kunne like.)
![]() |
![]() |
#319 |
Semiaktiv
Ja, men såpass internt (hvem ser på Fresh Prince nå til dags?), at hun vil skjønne hvor det kommer fra, og at det blir som en hilsen fra Jonas gjennom Chris. Smart.
![]() |
#320 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Men på foreldreforum så må det være lov til å uttrykke skrekken over å finne sin egen datter til sengs med en fyr du ikke aner hvem er?????
![]() |
![]() |
|
|