|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solgt bilen, kjøper vil plutselig heve kjøpet, kan de det?Men jeg tør ikke annet, om det blir sak og vi faktisk taper, noe som KAN skje (jeg er ikke evig optimist altså) så kan vi virkelig sitte og angre på at vi ikke takket ja til forliket. I tillegg har vi verken tid eller krefter til noen rettssak. Årh jeg hater dette så intenst.
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Solgt bilen, kjøper vil plutselig heve kjøpet, kan de det?
Altså, det er langt fram til en rettsak. Dere må jo framvise papir på servicen som ble gjort og som ikke viste noen feil, samt be om en nøytral NAF test, ikke godta deres verksteds uttalelse.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Solgt bilen, kjøper vil plutselig heve kjøpet, kan de det?Sånne private krav går ikke rett til rettsak. Dette er en sak for forliksrådet i tilfelle. Ta kontakt med forbrukerrådet i morgen og hør hva de sier. Hadde aldri betalt det kravet. Da skulle de få tatt det til forliksrådet isteden (det er ikke noe dyre saksomkostninger der). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Solgt bilen, kjøper vil plutselig heve kjøpet, kan de det?Jeg skjønner at du blir skremt av et advokatbrev med et krav om innbetaling. Men det kan da ikke være så enkelt at når noen er uenig så er det bare å betale en advokat til å formulere et "trussel"brev med krav om betaling og så ordner det seg?
![]() |
|
|