Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til Trump-land?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-17, 14:37   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men hvis mange nok ikke reiser til USA mens Trump er president, så vil jo den amerikanske økonomien merke det. Men så lenge jeg er den eneste som ser ut til å tenke sånn, så spiller ikke min ene reise noen forskjell.

Hva er begrunnelsen din for å straffe amerikansk økonomi for Trumps presidentskap da? I en internasjonal sammenheng så synes jeg Trumps beslutning om å trekke ut USA av Paris-avtalen er en av de beste argumentene for en eventuell USA-reise-boikott. (Innreisenekten for folk fra noen muslimske land er et annet godt argument.) Å la være å reise til USA av den grunn samtidig som man gjerne flyr masse i fritidsøyemed uansett blir da for meg litt selvmotsigende.

Også synes jeg hims påstand om at det er det samme om man prostituerer seg for 100 kr eller 1000.000 blir litt underlig i denne sammenhengen. For å forhold til CO2-fotavtrykk og samlede utslipp i verden er det stor forskjell på om man reiser på en utenlandsferie eller fem i året altså.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.