|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?
Har samme opplevelse som deg når det gjelder svenske bøker med svenske opplesere. Hører mye svensk krim, og kvaliteten på oppleserne er veldig bra. Den som likevel får førsteplassen som oppleser i mine ører er norsk, nemlig Lasse Lindtner som leser de fleste av Staalesens Varg Veum-bøker. Han er virkelig knakende god! Veum-serien finnes forøvrig på Fabel, som jeg hadde i en prøveperiode. Ellers holder jeg meg til Storytel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
Det er ikke så lenge siden jeg leste alle de, ellers takk for tips. Skal sjekke om det er noe bøker lest av han på Storytel.
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
Oppleseren har mye å si! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
Eg held på med bøkene til Chris Tvedt nå. Dei er det han som les.
![]() |
![]() |
#5 |
Tøff
|
Hahahaha, det er godt vi er fler som venter, men han skal du visst vente lenge på. Jeg har gitt opp og heller gitt meg hen til Brandon Sanderson. "Stormlight Archives" bøkene er bra, og han skriver i et tempo som gjør det levelig å vente på bøker fra ham.
![]() |
#6 |
...we have cookies
|
Brandon Sandersen har jeg også fått med meg. Mistborn-serien har jeg hørt - og endt opp med å kjøpe i bokform også, men ikke hørt Stormlight Archives. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
...we have cookies
|
Ingen av bøkene Pappalille og jeg har nevnt her ser ut til å være i storytel. Jeg gikk på nettsiden og søkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|