Sv: Asiatisk buffet i familiebursdag? Hjelp meg å sørge for at alle kan bli mette
Det ble en hit! Alle fant mat de likte! Menyen ble bahn mi med kjøttboller med chili og hvitløk (fikk masse skryt, og likt av alle bortsett fra den som ikke spise hvitløk), diverse grønnsaker og urter (jeg fant endelig brønnkarse i butikken!), reker (nykokte dagen før fra Mathallen. Jeg var lur og gikk innom før Pride og kjøpte, men lot det ligge på kjøl der til jeg skulle hjem. Lurt, for når vi kom tilbake var det ikke en eneste liten reke igjen til salgs) som var superdigg (og ble spist av alle, bortsett fra den som ikke spiser sjømat. Heldigvis ikke samme som ikke spiser hvitløk ), ferske vårruller med reker (sipst av halvparten, men falt ikke i smak hos alle. De som likte det, likte det derimot supergodt) og et stort utvalg japanske sauser. Den som ikke tålte gluten hadde med eget brød bare, ellers var alt gluten- og melkefritt.
Dessert var glutefri hummingbird cake (yuuuuum). Neste gang skal jeg endre litt på forholdet mellom banan og ananas, jeg skulle gjerne ha litt mer ananassmak, sjokoladekake som ikke hevet, men funka som en litt dense kladdkaka : , rullekake og rabarbrapai.