Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Perhonen!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 15:29   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Perhonen!

Ja, kjempeflott. Vil gjerne ha telefonnummer. Så kan jeg ringe dem og høre hvem som kan bestille gjennom dem.

Og såvidt jeg kan huske så vokser de ganske fort fra frø.. Jeg fikk i hvertfall blomster på min.. Men så døde de begge to under en flytting.. Det ble for kaldt... (Flytte midt på vinteren er jo alldeles idiotisk).

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 15:58   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Ja, kjempeflott. Vil gjerne ha telefonnummer. Så kan jeg ringe dem og høre hvem som kan bestille gjennom dem.

Og såvidt jeg kan huske så vokser de ganske fort fra frø.. Jeg fikk i hvertfall blomster på min.. Men så døde de begge to under en flytting.. Det ble for kaldt... (Flytte midt på vinteren er jo alldeles idiotisk).

Uff, ja; har tatt rotta på noen blomster under flytting selv. Ikke morsomt.

Her er i hvertfall telefonnummeret til blomstersjappa. Da bare refererer du til en masete kunde som ville ha tak i Jathropa Podagrica, og spør hvem hun/de fikk de levert av. Tror det er sesong for jathorpaene nå, så da er vel sjansen ganske stor for at du snart er lykkelig eier av en du også. Hvis ikke kan jeg jo putte noen av "frøa" fra min i en konvolutt til deg.

Magnolia Blomster; 69 32 75 50

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 19:14   #3
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De blir jo bare mer og mer aktuelle ettersom det ønskes å lage drivstoff av dem, men de er jo flotte som potteplanter også. Jeg begriper ikke hvorfor de forsvant fra plantesortimentet.

Jeg har jobbet mange år i blomsterbutikk, og syns sortimentet begynner å bli ganske kjedelig her oppe. Det er få leverandører tydeligvis. Det var mye lettere før å få tak i litt spesielle planter. Eller så er det jeg som har blitt for kravstor. Har ikke veldig mange planter her hjemme heller nå da.. Tror ikke det er såp mange som ti. Dårlig plass og dårlig lys. Men håper å få meg fast jobb snart og da blir det kanskje ny leilighet også. Med litt mer lys og litt mer plass. Jeg trives, men den er mørk og trang. Det er ikke plass til en kattetoalett og ikke plass til masse planter... Uegnet som bolig...

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.