Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når hjernen ikke helt fungerer ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 20:57   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Når hjernen ikke helt fungerer ...

.. så hender det at nye ord som "flaur" blir laget. Jeg slo visst sammen maur og fluer.

Gammel 08-07-07, 21:01   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når hjernen ikke helt fungerer..

Flaur - innsekter som rødmer når de har bitt deg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:04   #3
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Flaur var et bra nytt ord

Gammel 08-07-07, 22:29   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ei jeg kjenner laget en gang ordet "Snillsom" ved en feiltagelse. Hun skulle si "snill og hjelpsom".

Jeg liker ordet snillsom meget godt.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:33   #5
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og da vil jeg gjerne se bilder av denne flauren.

Gammel 08-07-07, 22:52   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er helt sikkert veldig besparende å slå sammen ord.

Gammel 08-07-07, 23:53   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Og Kåre og Harry blir fort til Karri.

Jeg skulle prøve å si det en gang til, og det ble enda en Karri.
På tredje forsøk greide jeg å si Kåre og Harry, etter enorme anstrengelser.

Gammel 08-07-07, 23:56   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har det med og noen ganger blande sammen norske og engelske ord.
Er vant til å snakke engelsk og tenker en del på engelsk og da blir det bare sånn.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:58   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Er vant til å snakke engelsk og tenker en del på engelsk og da blir det bare sånn.

Hadet og bye ble til badet for min del. Jeg holdt på å le meg ihjel da jeg gikk ut av butikken og tilbake til hotellet.
Og følte meg ur-dum, siden jeg gikk muttens alene.

Gammel 09-07-07, 00:42   #10
Frantzen
Passiv

Standard

Hehehehe
I ungdommen skulle venninna mi inn på bakeren og kjøpe en bolle uten rosiner og to boller med rosiner - da det endelig var hennes tur kom det så kjekt: "Jeg skal ha en bolle og to rosiner!"

Ikke så lett bestandig dette med ord En annen venninne og jeg vurderte en stund å gi ut egen ny-og-nyttig-ordbok etter ufrivillig å ha plumpet ut med de merkeligste kombinasjoner. Flaur ville vært en fin en under F

Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 00:48   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Synes Flaur var et flott ord jeg

Selv bruker jeg ordet urettfeigt (urettferdig og feigt) Synes det sier alt på en gang.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 02:10   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flaur var et godt ord, det!

Gammel 09-07-07, 08:30   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Selv bruker jeg ordet urettfeigt (urettferdig og feigt) Synes det sier alt på en gang.

Hender det dukker opp her også!

Gammel 09-07-07, 10:42   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når hjernen ikke helt fungerer ...

Gjør det rett som det er jeg. Snakker om en ting og tenker på en annen. Lett for at det blir litt tull da gitt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 11:14   #15
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når hjernen ikke helt fungerer ...

I følge gubben er jeg en mester i å, helt ubevisst, slå sammen ord;

Begg og Acon= Egg og Bacon
Ærtha og Mari= Martha og Ari
Haskepåre= Påskehare

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 11:08   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Og Kåre og Harry blir fort til Karri.

Jeg skulle prøve å si det en gang til, og det ble enda en Karri.
På tredje forsøk greide jeg å si Kåre og Harry, etter enorme anstrengelser.

Kjenner til problemet...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.