Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-17, 10:55   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Du kan trykke på den lille haken oppe til høyre i sponsede innlegg og velge "hvorfor ser jeg dette" og da får du svar på det. For min del er det ofte alder + geografi som er årsaken.

Har testet å sponse innlegg for den ene fb-siden (organisasjon, ikke firma) jeg er admin på, og fant ut at det er vanskelig å spesifisere målgruppen særlig mye snevrere enn alder + geografi. Forsøkte med interesse en gang (gjaldt et arrangement vi skulle ha), men fant ut at da ville ikke engang jeg se innlegget - og jeg er absolutt innenfor interessefeltet men har bare ikke fortalt facebook det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.