Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-17, 11:43   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Men tror du politiet i Kristiansand hadde stoppet en kriminell mc-gjeng på 70 stk. som kjørte ulovlig i gaten for å demonstrere?

Jeg tror de hadde behandlet en kriminell mc gjeng likt som nynazistene. Jeg tror nemlig ikke at det at det å stoppe 70 stykker er enkelt. Bet meg også merke i (fra en av avisartiklene) at nynazistene også gikk hver for seg på torget(?) før de organiserte seg i tog, jeg tenker at dette er personer som vet hvordan de gjør det vanskelig for politiet ...

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter

Det skal for faen ikke være lett å demonstrere for nazister.

Men dette er det jo ikke politiet som bestemmer ... Det er noe med å rette baker for smed. Politiet har ikke som jobb å bedømme innholdet/meningsytringene til de som demonstrerer. Deres jobb er å sørge for at det er ikke oppstår ordensmessige problemer.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke i tvil om at dette er arbeidsmetoder som også bør benyttes, men det var ikke muligheter politiet i Kristiansand hadde da de skjønte at det skulle være en demonstrasjon om noen timer.

Nei, det var jo det som var poenget mitt. Det er ikke politiet i Kristiansand som har ansvar for totalitetet i kriminalbekjempelse. Hvorfor er det bare de som får pepperen? De er der når "resultatet" eller "finalen" skjer, men det skjer mye før dette også.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven

MEN; at de arresterer en fyr som helt frivillig stiller seg stille opp foran toget og frivillig får bank er utenfor min fatteevne. Nå har nazistene fått en mulighet til å skrive om hvordan politiet støtter dem på nettsidene sine, og hvor ynkelig demonstranten var. Han kunne fått holde på akkurat om han ville, mener jeg.

Synes du det? Jeg gjør ikke det. Hva om han hadde blitt drept? Det, ja, jeg mangler ord. Nei, jeg synes ikke at det hadde vært ok at han hadde kommet i konfrontasjon med de. Hva om det hadde eksalert - dette var vel i en gågate.

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Noe som virkelig skremmer meg her er at denne gjengen, som visstnok er så overvåket og som medførte skikkelig mobilisering i Østfold, kan forflytte opplegget til Kristiansand på en måte som medfører overraskelse for politiet.

Ja, enig.

Sist redigert av him : 02-08-17 kl 12:01.
him er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.