|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#10 |
|
Leser
|
Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern
Jeg tror de hadde behandlet en kriminell mc gjeng likt som nynazistene. Jeg tror nemlig ikke at det at det å stoppe 70 stykker er enkelt. Bet meg også merke i (fra en av avisartiklene) at nynazistene også gikk hver for seg på torget(?) før de organiserte seg i tog, jeg tenker at dette er personer som vet hvordan de gjør det vanskelig for politiet ...
Men dette er det jo ikke politiet som bestemmer ... Det er noe med å rette baker for smed. Politiet har ikke som jobb å bedømme innholdet/meningsytringene til de som demonstrerer. Deres jobb er å sørge for at det er ikke oppstår ordensmessige problemer.
Nei, det var jo det som var poenget mitt.
Synes du det? Jeg gjør ikke det. Hva om han hadde blitt drept? Det, ja, jeg mangler ord. Nei, jeg synes ikke at det hadde vært ok at han hadde kommet i konfrontasjon med de. Hva om det hadde eksalert - dette var vel i en gågate.
Ja, enig.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 02-08-17 kl 12:01. |
|
|
|
|
|