Sv: Noen som skal på Norway Cup her?
Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.
He-he, nei da, det gjør ikke det jevnt over hos oss heller, altså. Både barn og voksne er veldig fornøyde og synes det har vært en storveis cup. Jeg er heller ikke sur og sprer misstemning utad, altså, men er og blir en litt for dårlig taper. Flere av jentene er også det, så noen tårer ble det i går, men jentene kom fort tilbake i humør.
Det var på ingen måte et hint om surmuling fra din side, jeg leste deg ikke slik. Vi har bar lagt alle tapene bak oss, i alle fall de aller aller fleste av jentene. Det har ikke blitt fokusert så mye på det, naturlig nok for ikke åg gå helt i kjelleren. 
Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.
He-he, har ikke sett så veldig mye til det - synes mest det er litt artig med alle fotballfolka. Men kjøringa og de kompliserte kollektivreisene til ymse usentrale arenaer stresser meg litt. Dyrt blir det også, med 100 kroner i parkering per kamp.
Du setter vel fingeren på det for meg. Jeg er på ingen måte en av fotballfolka. Har aldri vært på en voksenkamp og kunne ikke tenke meg det heller. Jeg tror det er noe med miljøet og sansen for det å heie på ett lag som jeg bare ikke forstår eller er en del av. Jeg ser foreldre og heiagjeng med egne telt og flagg og tenker bare "Hæ!?"