Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gode, rimelige og holdbare badehåndklær

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-17, 10:43   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode, rimelige og holdbare badehåndklær

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har disse: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40190611/ Jeg synes at de har holdt seg overraskende godt. Fargen holder og de kjennes som nye etter en runde i tørketrommelen

Så ulike man kan være. Det er de samme som jeg synes er ubehagelig stive.

Gammel 14-08-17, 13:01   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Så ulike man kan være. Det er de samme som jeg synes er ubehagelig stive.

Tørker du dem i tørketrommel? Jeg har også badehåndklær fra Ikea, og er veldig fornøyd. De har holdt seg like i årevis. Men jeg liker heller ikke håndklær som er supermyke, jeg synes ikke de absorberer vannet like godt, også liker jeg at de skrubber huden litt. Men de er absolutt ikke stive heller.

Gammel 14-08-17, 13:09   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Tørker du dem i tørketrommel? Jeg har også badehåndklær fra Ikea, og er veldig fornøyd. De har holdt seg like i årevis. Men jeg liker heller ikke håndklær som er supermyke, jeg synes ikke de absorberer vannet like godt, også liker jeg at de skrubber huden litt. Men de er absolutt ikke stive heller.

Ja jeg tromler.

Gammel 14-08-17, 16:02   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes Kid sine har dårlig kvalitet, å dem anbefaler jeg ikke. De mindre håndklærne kryper i den stoffkanten midt på, hvis man skjønner. Hempene ryker også fort.

Gammel 14-08-17, 16:35   #5
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har noen stripete og noen ensfargede fra Princess. God kvalitet, OK pris og deilige🙂

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 16:56   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Nord fra Kid. Veldig fornøyd, og nå er de til halv pris.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.