|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Hadde vært spennende å se hva folk tenker (med tid og stunder skal jeg svare selv også!
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg tror det delvis skyldes en gallionsfigur som ikke anses som "en mann av folket", og som ellers har blitt forfulgt av enkelte medier gjennom hele valgkampen. Og denne plakaten med en superslesk Støre på toppen av det!
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg nikket også gjenkjennende til kommentaren i Aftenposten, selv om jeg synes Støre har mye å fare med. Han blir ikke trodd, rett og slett og det er nok en av utfordringene. I tillegg synes jeg jo Ap er helt hinsides veike i miljøsaken, tror ikke jeg er den eneste som har den tanken.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg tror ikke Støre er troverdig som leder for arbeidere flest, og så tror jeg valgkampen til AP var preget av for mye negativitet.
![]() |
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg er enig med bluen. Arbeiderpartiet trenger en mer troverdig leder, og Støre må ikke byttes ut med Giske, de må finne noen andre.
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?I deler av fylket jeg bor (hvor det bor flest velgere) i tapte de nok mye på at de ikke vil utrede for sykehusstrukturen. Jeg tror mange stemte kun mtp den saken og ikke tok hele partiprogrammet til de forskjellige partiene i vurdering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?
Sånn var det i min kommune også, mange stemte kun i forhold til en sak, og det medførte jo at SP gjorde tidenes valg her. Ikke at vi har så mye å si i forhold til hvordan det ender, men det er jo et bevis på at dersom saken er viktig nok så stemmer man i forhold til det og det er nok ikke unikt bare for her.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det tror jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Av alle jeg har snakket med som har droppet AP er Støre problemet. Og Giske er ikke et alternativ, så jeg tror de må gjøre noe der om de vil bedre oppslutningen.
![]() |
#11 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Mine autoriserte oppsummering:
![]() Sist redigert av Strå : 19-09-17 kl 16:05. Årsak: Glemte det viktigste |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Til orientering, jeg er Ap-medlem selv og har mange ganger deltatt i valgkampen, men ikke denne gangen. Andre tidligere aktive Ap-folk sier omtrent det samme som jeg skrev i posten over her. Utvalget er begrenset til folk fra Akershus og Oslo, jeg diskuterer sjeldent med Ap-folk utenfor de fylkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Veldig enig i dette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg syns den plakaten er vanvittig morsom, det ser ut som en tulleplakat. Jeg ble helt fnisete hver gang jeg så den.
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Den plakaten ser ut som noe som kunne vært hengt opp i Armenia eller Kasakhstan.
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?For min del, og jeg har stemt AP tidligere; De klarte aldri å komme opp med et godt alternativ til den sittende regjering. Når retorikken til Listhaug (politikken er tross alt ikke sååå forskjellig fra APs egen på enkelte områder) blir det eneste det kommer opp med som grunn til å stemme på dem, blir det litt tynt. Jeg tror at mange, meg selv inkludert, så dette, og skjønte at AP kom til å gjøre et dårlig valg. Å stemme på dem likevel, ville betydd at partier til venstre for AP ville fått mye å si i et evt. samarbeid, og det tror jeg det er ganske mange av oss egoistiske og kunnskapsløse som ikke ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Ap har ikke sagt (klart) Ja til oljefritt LoVeSe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
Hmmm ok. Jeg ser ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Utydelighet og for mye negativt fokus på andre istedenfor å løfte fram egne saker, kombinert med at media med nrk i spissen av en eller annen grunn bestemte seg for å ta Støre i høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Listene rundt omkring har nok også hatt litt å si. Jeg måtte Google nå for å se hvem andre enn Giske som stod på lista her i fylket. Jeg kunne liste opp flere kandidater fra en del andre partier. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|