|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuséet)Tiåringen min var der og syntes det var veldig merkelig, men har ikke fått varige mén.
![]() |
#3 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuséet)Vi har vært der hele gjengen. Det var interessant og lærerikt. Artig å se hvordan det egentlig er på innsiden. Mine barn er 10, 12 og 15 år, og det gikk helt fint. Det er en del tekst som bør leses for å forstå alt, og det tar litt tid. Og man bør kanskje tåle å se innvoller, knokler, foster osv uten å besvime.
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Det ser fantastisk ut! Synd vi ikke bor i nærheten.
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Jeg har ikke vært på akkurat denne, men så utstillingen i Danmark. Dette var i 2011, og Guttungen var da 8 år. Han reagerte ikke negativt i det heletatt, syntes bare det var fascinerende og interessant.
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Jeg har ikke vært der, men har lurt på det samme. Eldste på 12 er inne i en veldig trygg og sterk periode akkurat nå, men sliter periodevis med angst for sykdom og død, så det er ikke godt å vite hvordan hun vil reagere. Så jeg tror jeg har bestemt meg for å la være å utsette henne for det. Men de to tiåringene er litt mer robuste, og jeg tror kanskje de vil kunne synes det er spennende. Jeg måtte uansett ha tatt meg en tur på egenhånd først, før jeg tok med ungene, slik at jeg eventuelt visste hvordan det var.
![]() |
#7 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Vi har vært der med ei på 7 og en på 13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Jeg har hatt med 7-åringen, og han var veldig fascinert og helt med. Det enste han syns var ubehagelig var å se peniser.
![]() |
#9 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Takk for fine svar. Tror vi skal prøve. Det ligger en infobrosjyre på nettsida sim var ganske fin, de kan se på den så vi får snakket litt om det først. Er vel fostrene jeg er mest spent på, men kanskje like mye for min egen del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Utstillingen satte spor, og kom med i andreklassingens tekst om sommerferien. (Skriv minst fem setninger = Skriv fem setninger og ikke et ord mer.)
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Jeg veit ikke om utstillingen er identlisk med den jeg så i København, men hva som gjorde sterkest inntrykk på meg var kvinnen med barnet i magen - akkurat dem bar jeg lenge med meg. Jeg mener å huske jeg styrte Guttungen unna akkurat den monteren, for jeg var ikke sikker på om jeg klarte holde distanse til det når jeg skulle forklare hva han så.
![]() |
#13 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)Har tenkt å dra med meg åtteåringen før den stenger. Ser jeg må hive meg rundt
![]() |
|
|