|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En strikkeoppskrift à la dette?Sandnesgarn har fått en lignende som jeg liker veldig godt, men tråden kommer ikke i farger jeg ønsker meg:
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: En strikkeoppskrift à la dette?
Det fulgte med oppskrift på denne i det siste nummeret av KK, så jeg har tenkt til å forsøke meg på den. Må bare bestemme meg for farge.
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Er det denne? http://www.sandnesgarn.no/oppskrifter/1717-2 Save
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Du leser oppskriften nedenfra og opp. Alle steder hvor det i oppskriften er økning, feller du og motsatt.
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: En strikkeoppskrift à la dette?Når du strikker raglan nedenfra så strikker du bolen opp til ermene, og lager ermehull, strikker ermene og setter dem inn på samme pinne som bolen, og så strikker du videre oppover med hele genseren på rundpinnen. Vanligvis merker du av ermene og feller ved "skjøten", med mindre det er rundfelling og du feller rundt det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg holder på å klemme på garn og bestemme meg for farge før jeg begynner på denne. Gi et vink til hvor du mener feilen er da |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|