Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Photoshop ... trenger litt hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 19:20   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Photoshop ... trenger litt hjelp

Jeg skal lage bakgrunnsfarge på et nytt hvitt ark, men får ikke hentet fargen. Det blir bare sort/hvitt.

Gammel 10-07-07, 19:39   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Photoshop ..trenger litt hjelp

Hvis du klikker på den svarte (evt. hvite) fargen, får du ikke opp en boks der du kan velge farger?

Hvis ikke du gjør det, prøv å gå på Image/Mode og se om den står på Grayscale?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 19:48   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Photoshop ... trenger litt hjelp

Det står på RBG colour. Jeg har klikke på boksen ørten ganger, og får frem fargevalg. Men jeg får ikke lov å velge farge.

Gammel 10-07-07, 19:49   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig mystisk. Da har jeg dessverre ikke andre tips enn å restarte Photoshiop og kanskje hele maskinen.

Gammel 10-07-07, 19:55   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg må klikke i fargefeltet også, fant jeg ut.

Gammel 10-07-07, 19:57   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Da er sikkert det hvite arket stilt inn på svart hvit, du forandrer dette på: Image->mode hos meg, men jeg har photoshop elements. Det er nok det samme i vanlig photoshop.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 19:57   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Klikke i fargefeltet ja, det må du gjøre - virker det da?

Gammel 10-07-07, 19:58   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Da var min forklaring feil jeg har hatt det problemet jeg skrev om en del ganger

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 20:01   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg takker for all hjelp. Det var like før jeg kokte over. Restartet maskinen også, uten at det hjalp. Nå har jeg Adobe Photoshop Elements oppe. Det er jo stort sett det samme programmet.

Ja, nå virker det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.