|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen godkjente dagmammaerNår man er dagmamma så er man selvstendig næringsdrivende når man passer barn i eget hjem.
|
|
|
#22 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen godkjente dagmammaerVi har betalt 5000 pr. måned til hvit, registrert og godkjent dagmamma i Oslo. Rent økonomisk sett har vi gått i pluss ift. barnehageplass pga. kontantstøtten.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ingen godkjente dagmammaerOm man feks driver familiebarnehage må man også kjøpe seg forsikring mht sykepenger etc. Hvis ikke taper man en del penger om man er syk, blir gravid etc.
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Ingen godkjente dagmammaerFor barnas skyld er det jo viktig at det stedet de er hele dagen og den personen de tilbringer dagen med er godkjent.
|
|
|
#25 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen godkjente dagmammaerHvis det er bare Haugalandet du mener her, så er det så og si full barnehagedekning her. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen godkjente dagmammaer
1000 kroner pr person pr år---
|
|
|
#28 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Jeg som er en kjent barnehagehater ville selv valgt barnehage fremfor dagmamma. Sier ikke at dagmammer er slemme, men jeg ville foretrukket en barnehage som er mer kontrollert. Siden det da er full barnehagedekning her, så har jeg sluppet problemstillingen. Har også vært hjemme hele veien, så egentlig har jeg ikke noe i denne debatten å gjøre. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meget viktig poeng Mim, dette gjelder også alle de som ansetter kvinner svart til å vaske for seg .... de går også inn i minstepensjonistuføret! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Alle de i lavlønna yrker havner i minstepensjonist gruppen. Må man ikke ha hatt hundre prosent stilling i 40 år for å ikke få minstesats? Er mange i denne kategorien som jobber deltid. |
|
|
|
![]() |
|
|