Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I hvilket stjernetegn er du født?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 21:22   #61
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er kreps I følge astro.com ser det ut som at jeg har acendanten i Jomfruen. Jeg har nok en del av trekkene til en kreps, familiekjær og følsom. Men jeg tror det har mer å gjøre med hvordan jeg er oppdradd for slik er halve slekta mi

Sitat:

The report was generated with the following birth data: female, born on 17 July 1971 at 10:30 am in ***, Norway.

Your sun sign is Cancer. This is the sign in which the Sun is in your birth chart. Your Ascendant is in Virgo, and your Moon is in Taurus.

Sist redigert av Noba : 09-07-07 kl 22:54. Årsak: skrivefeil
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 21:42   #62
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er skytte.
Ikke opptatt av astrologi i det hele tatt, så vet ikke om noe passer på meg.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 23:08   #63
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg er Løve med ascendant i Løven. Har heldigvis månen i Steinbukken, ellers hadde jeg antakelig ikke vært tilsnakkendes.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 23:27   #64
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt sikkert en typisk "sun in aries, moon in pisces, ascedant in sagittarius, jupiter in the third house, neptune conjunct ascendant, moon in the third house, venus in the third house, sun in the fourth house, saturn in the seventh house".

Gammel 10-07-07, 00:17   #65
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Me too Majsa

Det jeg har lest, stemmer nok ganske bra

En Tyr kan tirres temmelig lenge, men sprekker det, så sprekker det og da raser jeg meg ferdig.Ikke langsint

EN Tur er visstnok glad i å skape ting selv, og det stemmer nok ganske bra det også, samt at en Tyr er pålitelig og real.
HAr du en Tyr som venn, har du en venn for livet sies det, og den vennen stiller alltid opp

Dete likte jeg å lese siden jeg er tyr.
Tror jeg baee har lest elendige ting om tyren jeg.

Åsså fant jeg ut at acendanten var i krepsen, ikke at det sier meg så mye da.

Sist redigert av Mams : 10-07-07 kl 00:25.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 07:21   #66
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vekt, men om jeg er en typisk vekt aner jeg ikke.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 19:15   #67
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg er Vekt og dulter bare på Him.
KJenner meg igjen i veldig mye av vektens egenskaper.
Også er de vistnok veldig vakre.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er vekt, men om jeg er en typisk vekt aner jeg ikke.

Viser bare til Obelix sitt innlegg. HALLO!! Vi vekter er veldig vakre, hva mer må du vite for å være sikker på at astrologi stemmer?

Gammel 10-07-07, 19:19   #68
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Fruktflua:

Jeg er steinbukk og er født 27.12.70 kl.23.15 i Tønsberg. Klarer du å finne ut ascendanten min?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 19:26   #69
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Jeg er jomfru med accendanten i Skorpionen. Kan trygt si at mange av det som skal kjennetegne en Jomfru ikke stemmer på meg, blandt annet det med støv og ryddighet

Du og jag Peaches!

Gammel 10-07-07, 19:34   #70
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Fruktflua:

Jeg er steinbukk og er født 27.12.70 kl.23.15 i Tønsberg. Klarer du å finne ut ascendanten min?

Du har ascendant i jomfruen. Månen din er i Skytten.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 19:35   #71
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Fruktflua:

Jeg prøvde å punche inn dine data på www.astro.com og fikk fram at du har ascendanten i jomfruen.

Slått på målstreken der, ser jeg.

Hva betyr dette månetegnet, egentlig? Jeg har både sol og måne i skorpionen - er det skummelt?

Gammel 10-07-07, 19:36   #72
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er født 14.06.77, kl 00.40 i Trondheim.

Du har ascendanten din i Fiskene, og månen din er i Tyren.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 20:51   #73
Murvil
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2007
Murvil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Steinbukk. 26.12

Gammel 10-07-07, 22:19   #74
Left
Passiv

Standard

Jeg og X hadde faktisk bursdag på samme dag...det er ganske utrolig. Nøyaktig 5 år imellom. Var innom en bokhandel en stund etter at vi hadde flyttet fra hverandre, og der var det sånne astrologi-kort. Beskrivelser av hvordan man passet sammen med de ulike stjernetegnene.
På kombinasjonen Jomfru-Jomfru sto det bare *GJEEESP*
Og det er jaggu sant!!
Tenk dere to av meg - gudsjammerlig kjedelig. Vi var like spontane som en sparegris.

Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:40   #75
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er skorpion og mannen jomfru.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:44   #76
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Du og jag Peaches!

Åsså jeg!!! Jeg er også en grise-jomfru!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:46   #77
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er steinbukk. Mannen min mener jeg er sta.

Gammel 10-07-07, 23:51   #78
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er skorpion (en typisk sådan) med ascendanten i skorpionen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:52   #79
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Hva er typisk skorpion da?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:55   #80
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

hey, samme her!

Skorpionar skal vere forferdelig mystiske, manipulerande og i grunn slemme. I alle fall er dei utspekulerte. Og veldig erotiske.

Eg kan sikkert ha mine sider eg som alle andre, men syns ikkje eg er så utprega mystisk.

Har ingen tru på astrologi, men syns det er artig som selskapslek. Det får ein i alle fall til å reflektere litt over korleis ein er og kva forhold ein har til andre. Så direkte unyttig er det ikkje

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.