Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bære babyen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 18:06   #41
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bære babyen

Da har jeg prøvd Ergoselen - den var en drøm for ryggen min. Og guttevalpen på 17mnd så ut til å trive på ryggen min.

Hvor kan jeg kjøpe på nett, da?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 18:28   #42
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Da har jeg prøvd Ergoselen - den var en drøm for ryggen min. Og guttevalpen på 17mnd så ut til å trive på ryggen min.

www.babyslynga.no

Gammel 09-07-07, 19:18   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

www.babyslynga.no

Sitat:

Babyslynga har ferie 1.-22.juli

Gammel 09-07-07, 19:21   #44
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Æsjda. Du kan jo se om du kan få bestilt den raskere fra utlandet. Den slipper du sikkert toll og moms på også, hvis de merker den som gave.
http://www.ergobabycarrier.com/index.html

Gammel 09-07-07, 19:42   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Æsjda. Du kan jo se om du kan få bestilt den raskere fra utlandet. Den slipper du sikkert toll og moms på også, hvis de merker den som gave.
http://www.ergobabycarrier.com/index.html

Wow, du er jo bare servicen selv i kveld
Takker og bukker.

Gammel 09-07-07, 20:41   #46
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Bære babyen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

.. jeg har aldri brukt 2 minutter på å knytte en Mei-Tai. Ikke engang første gangen jeg prøvde en tror jeg. Tror 20-30 sekunder er mer riktig.

Maks 2 minutter

Jada, jeg bruker ikke mer enn såpass kort tid jeg heller, men det kan jo hende andre trenger litt mer tid enn meg tenkte jeg

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 21:49   #47
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Norsk nettbutikk som ikke har ferie: www.vidunderbarn.no

Gammel 09-07-07, 22:42   #48
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Mei Tai Babyhawk er mitt hjertebarn.
Jeg brukte ringslynge og slikt når hun var liten, men ble aldri helt fortrolig med det. Så når jeg fikk MT'n til henne var det gjort, da forelsket jeg meg.
Det er som å bære luft når den sitter riktig, og jeg har en veldig vond rygg, nakke og skuldre egentlig, men jeg bærer henne i MT'n enda i flere timer, nå er hun 3,5 år gammel.

Her er babyhawk;
http://www.babyhawk.com/

Men jeg liker også godt en fra tettitett (den helt til venstre i 2. rekke)
http://www.tettitett.com/

Også har elisabet en fra grisefanten som ser helt super ut
http://www.grisefanten.se/

Jeg har mange forskjellige jeg. Grisefanten er fin den, men Toddlerhawk (altså Babyhawk med litt lenger panel) er absolutt favoritten utansett hvilke fine andre jeg prøver.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

.. jeg har aldri brukt 2 minutter på å knytte en Mei-Tai. Ikke engang første gangen jeg prøvde en tror jeg. Tror 20-30 sekunder er mer riktig.

Gjort på et blunk.

Det er ei på Finn som selger Ergo selen. http://www.finn.no/finn/bap/object?f...52&WT.svl=Link Hun sender på dagen når hun har på lager. Og det pleier hun å ha. Nå vet jeg jo ikke om hun har ferie nå, men ring henne. Hun har super service. Oppdaget først når jeg bestilte Ergoselen min, og møtte henne for overlevering, at vi faktisk kjenner hverandre. Mamman til en gutt vi har gått på Musikk & Lek på Kulturskolen sammen med i over et år.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:51   #49
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Bære babyen

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har mange forskjellige jeg. Grisefanten er fin den, men Toddlerhawk (altså Babyhawk med litt lenger panel) er absolutt favoritten utansett hvilke fine andre jeg prøver.

Jeg vet du har mange forskjellige, men jeg synes grisefanten var så fin, jeg liker også Babyhawk'en best uansett.

Gammel 09-07-07, 23:17   #50
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Bære babyen

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jeg vet du har mange forskjellige, men jeg synes grisefanten var så fin, jeg liker også Babyhawk'en best uansett.

Det var pga. stoffet jeg kjøpte Grisefanten. Men den er god å bære i også, men liker den ikke så godt som Babyhawk til meg.

Gammel 10-07-07, 00:33   #51
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toddlerhawk hadde nok ikke vært noe for oss da. Toåringen min skal på død og liv ha armene opp over panelet, og den jeg har (hjemmesydd), med 50 cm høyt panel, må jeg brette opp nederst for at den ikke skal skjære seg opp under armene hennes. Er hun veldig trøtt kan hun til nød ha den opp til nakken med armene nedi. Men som regel strekker hun armene opp og over likevel.

Ergoen har faktisk perfekt høyde for henne, den går opp til under armene, uten å skjære helt opp i armhulene. Og hun får veive fritt med armene som hun vil.

Gammel 10-07-07, 18:35   #52
lil'c
Passiv

Standard

Re: Sv: Bære babyen

Det er derfor jeg har babyhawk til en på 3,5 år LilleMy

Gammel 11-07-07, 22:24   #53
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Det er ei på Finn som selger Ergo selen. http://www.finn.no/finn/bap/object?f...52&WT.svl=Link Hun sender på dagen når hun har på lager. Og det pleier hun å ha. Nå vet jeg jo ikke om hun har ferie nå, men ring henne. Hun har super service. Oppdaget først når jeg bestilte Ergoselen min, og møtte henne for overlevering, at vi faktisk kjenner hverandre. Mamman til en gutt vi har gått på Musikk & Lek på Kulturskolen sammen med i over et år.

Hun har fått en stjerne i min bok! Jeg fikk min sele omtrent et døgn etter at jeg snakket med henne på telefon. Hun var på ferie, men hadde tatt med seg en ladning.

Gammel 12-07-07, 00:00   #54
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Hun har fått en stjerne i min bok! Jeg fikk min sele omtrent et døgn etter at jeg snakket med henne på telefon. Hun var på ferie, men hadde tatt med seg en ladning.

Flott du er fornøyd med servicen. Har du fått prøvd selen? Er den god å bruke synes du? Veldig praktisk i alle fall.

Gammel 12-07-07, 08:39   #55
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Flott du er fornøyd med servicen. Har du fått prøvd selen? Er den god å bruke synes du? Veldig praktisk i alle fall.

Den er helt genial.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.