|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Kattunge som spiser på potteplanter - hvordan stoppe?Vi har fått en gal, liten, stor kattunge (50% Main Coon) som er veldig glad i blomstrene mine. Det hjelper dessverre ikke å sette de høyt, for lille bølla klatrer opp både her og der (uten lov). Vi får dessverre ikke alltid stoppet han, så jeg har derfor nå noen veldig pjuskete blomster.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kattunge som spiser på potteplanter - hvordan stoppe?Så kattegress, kanskje han er fornøyd med å beite på dette? Det hjalp i hvertfall i sin tid, da vi hadde to kattunger i liten leilighet i Oslo, og de gnagde på absolutt alt. Etter at de fikk konstant tilgang til gress, beita de kun der.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kattunge som spiser på potteplanter - hvordan stoppe?Så kattegress, ja. Vår katt hadde en potte hele vinteren i fjor. De selger frø på Plantasjen.
![]() |
![]() |
#5 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Kattunge som spiser på potteplanter - hvordan stoppe?
På blomsten, regner jeg med?
![]() |
#7 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Kattunge som spiser på potteplanter - hvordan stoppe?Han er heldigvis ikke så interessert i jord. Tenker jeg skal prøve litt eddikvann i påvente av at kattegresset er vokst ut.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kattunge som spiser på potteplanter - hvordan stoppe?Katter er ikke så glade i sitruslukt, så du kan legge sitronskall etc. i et par potter for å se om han blir mindre interessert da. Eller løk, det funker også, men det spørs om dere tåler den lukta...
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kattunge som spiser på potteplanter - hvordan stoppe?Gresset vokser fort. Pass på å sette potten lett tilgjengelig.
![]() |
![]() |
|
|