|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ble du ammet? Har du astma/allergi? | |||
Ja, ble ammet, har astma/allergi. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 23,23% |
Ja, ble ammet, har ikke astma/allergi. |
40 | 40,40% |
Nei, ble ikke ammet, har astma/allergi. |
15 | 15,15% |
Nei, ble ikke ammet, har ikke astma/allergi. |
21 | 21,21% |
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ammet til jeg var 3 år og har hverken astma eller allergier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJa, ble ammet, har ikke astma/allergi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ammet i 9 mnd i 1974 og har pollenallergi. Min søster ble også ammet, litt kortere og har astma.
![]() |
#25 |
kamerat
|
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ammet noen få måneder, og har verken astma eller allergier.
![]() |
#26 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ammet mens mamma røykte (bokstavelig talt!) og har allergi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: *Ny* Poll om amming
Samme her... Ble ammet, dog ikke veldig lenge. Utviklet kraftig allergi i voksen alder (allergisjokk) samt fikk pollenallergi.
![]() |
![]() |
#30 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingVanskelig å svare. Jeg har pollenallergi, men er ikke så plaget at jeg regner meg som å HA astma/ allergi. Da føler jeg at plagene er større enn det jeg har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble forsøkt ammet, men det fungerte ikke, så jeg fikk mme etter en måned eller noe sånt. Mamma var tynn som en strek og røykte som en skorstein (også gjennom hele svangerskapet og etter at jeg ble født).
![]() |
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ammet i tre måneder, og har verken astma eller allergier. |
![]() |
![]() |
#33 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ammet i 8 mnd. Da sluttet jeg av meg selv. Jeg hadde ganske sterk barneatsma, og sliter enda med allergien. Men det kommer nok av at mamma røyka da hun var gravid med meg
![]() |
#34 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingEr det vanlig å vite om man ble ammet eller ikke :usikker:. Jeg vet ikke om jeg ble ammet eller ikke.
![]() |
#35 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingNår man ble ammet til man var tre, så husker man det selv.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ikke ammet og har verken astma eller allergi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mamma fortalte det når storesøster ble født. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Epikur
|
![]() Sv: *Ny* Poll om ammingJeg ble ammet 9 mnd, har ingen allergier eller astma, men har vokst på meg bittelitt bjørkepollenallergi i voksen alder.
![]() |
#40 |
Epikur
|
Nix. To av brødrene mine ble ammet til de var over 3 og ingen av dem husker det. De bare vet det, fordi det er blitt fortalt.
![]() |
|
|