|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: FrP-kodenBtw, jeg kjenner igjen den trassige "ingen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre"-greia fra NM. Der sitter vi perkfete høyhestrytterne og er så inderlig PK at det er til å bli kvalm av og belærer folk i hva som er smart og lurt, det er et rått middelklasse ovenfraognedspill, der den som ikke er enig blir stemplet som taper. Smart? Lureste måten å få folk til å skifte mening eller gjøre det som de facto er mest tjenlig for dem? Nix. Det gjør folk sinte som lemen.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: FrP-koden
![]() |
#3 |
Epikur
|
Mim blir klokere.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 12-07-07 kl 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Viktigste poenget!!
![]() |
#5 |
guru advisor
|
Jeg syns faktisk at Kristin Halvorsen er en av dem som forstår koden, og kan det med å snakke med folk på gølvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|