|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Det meste går greit hvis man gjør det med litt stil.
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?
Jeg har en kjole som ligner på denne i fasongen, der får man både kløft og samtidig kledd inn grevinneheng.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Jepp. Og en sånn kjole er et godt eksempel på noe jeg godt kunne finne på å gå med.
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Enig! Forholdsvis utringet, men samtidig ganske tekkelig i stilen. Også kommer det vel litt an på hva slags type folk man har på arbeidsplassen. Kultur, alderssammensetning etc. Hos oss er det ganske avslappet og uformelt, med stor aldersspredning, og jeg tror det skal mye til før noen reagerer på påkledning.
![]() |
#5 |
koko
|
![]() Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Send kløfta på julebord sier nå jeg.
![]() |
#6 |
Klar
|
Jeg tenker at "regelen" om å ikke bruke rødt i bryllup mest går på at man ikke skal trekke oppmerksomhet fra bruden. Folk flest går jo i duse eller mørke farger i bryllup, og en knallrød kjole vil jo vekke oppmerksomhet. Men å dra det derifra til ligging med brudgommen, vel, den den er ikke klar for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Det er ingen regel. Jeg ser absolutt alle mulige farger i bryllup, særlig i sommerbryllup, spraglete og fargerikt. Svart også.
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
Enig. Mørkt og dust har jeg aldri sett på som normalen i bryllup. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|