Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-17, 13:33   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg er enig i at ideelt sett så skal man gjøre den lettest mulig for barna. Men å undergrave seg selv på veien tror jeg ikke gjør folk flest til gode foreldre.

Nei, men blir barna lykkelige av å flytte frem og tilbake?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 13:40   #2
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, men blir barna lykkelige av å flytte frem og tilbake?

Det har jeg ikke sagt. Det er ikke ideelt, men jeg tror at det ville være en enda større belastning for de fleste barn å leve med foreldre som ikke fungerer.
Barn er forskjellige. Vi er tre søsken, for to av oss var det uproblematisk å flytte frem ig tilbake. Ble fort en normal og fine foreldre gjorde sånn at vi ikke følte at vi bodde i bag. For en av oss var det tøft, han følte seg rotløs. For mine foreldre ble det viktigere at han fikk slå rot. Så han bodde fast hos den ene og dro til den andre når han hadde lyst.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 13:44   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg ikke sagt. Det er ikke ideelt, men jeg tror at det ville være en enda større belastning for de fleste barn å leve med foreldre som ikke fungerer.

Jeg vet at disse foreldrene jeg nevnte over her misjonerer veldig for deres opplegg, så de mener tydeligvis at dette fungerer.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 15:27   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg vet at disse foreldrene jeg nevnte over her misjonerer veldig for deres opplegg, så de mener tydeligvis at dette fungerer.

For noen fungerer det helt sikkert tipp topp.

Gammel 14-12-17, 13:55   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forutsetningen må jo være at foreldrene fungerer. Ordningen blir vel på sett og vis forbeholdt disse som får det til. Og det er jeg sikker på finnes, blant alle de hundretusener av skilte parene som eksisterer.

Gammel 14-12-17, 15:32   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Forutsetningen må jo være at foreldrene fungerer. Ordningen blir vel på sett og vis forbeholdt disse som får det til. Og det er jeg sikker på finnes, blant alle de hundretusener av skilte parene som eksisterer.

Jeg skrev svaret til Joika basert på utsagnet at det er slik det bør være, at foreldrene skal ta hele støyten. Ikke som et svar på at det fungerer for gitte par.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.