Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På tide med litt hunks!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-07, 09:08   #81
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På tide med litt hunks!

Ben Afflec, bildet ble litt stort: http://data1.blog.de/blog/a/alles-un...n_affleck1.jpg

Heath Ledger

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 17:04   #82
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

80 innlegg og INGEN har nevnt denne mannen?!?!

Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 18:39   #83
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar gjerne han her, jeg:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 18:39   #84
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller han kan få ta meg. :lady:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 15:41   #85
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har glemt den viktigste hunks'en av alle, her kommer han, Aksel Lund Svindal!!

Gammel 07-07-07, 16:03   #86
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Tar gjerne han her, jeg:

Jupp, me too. Mannen har en kamerat som er mektig lik.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 18:22   #87
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Han må være det deiligste mannfolket som noengang er skapt!
Jeg har også veldig sansen for J. Depp

Gammel 10-07-07, 19:05   #88
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørte jeg cowboyhatt?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 20:42   #89
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hørte jeg cowboyhatt?

Ingen som har nevnt Mikael Persbrandt?

Clive Owens :

Jude Law:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 20:43   #90
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Han er hot da.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 20:47   #91
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt mange fløtepuser og "gutter" her synes jeg

Men kunne nok ha sloss litt med Mim og *HH*
My kind of men!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 20:47   #92
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig likte jeg den råtassen HI la inn bilde av og jeg!

Gammel 10-07-07, 21:09   #93
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men kunne nok ha sloss litt med Mim og *HH*
My kind of men!

Det blir jo nesten litt urettferdig mot meg og Mim, at vi må slåss med en gravid hormonbombe Da er jo slaget tapt før det har begynt.

Gammel 11-07-07, 03:12   #94
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Ingen som har nevnt Mikael Persbrandt?

Yum, yum, gimme some!

Gammel 11-07-07, 03:14   #95
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Forøvrig likte jeg den råtassen HI la inn bilde av og jeg!

Nemlig! Han sikler jeg på hver gang jeg ser "Miami Ink". Han er RÅ!

Gammel 11-07-07, 10:15   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Det blir jo nesten litt urettferdig mot meg og Mim, at vi må slåss med en gravid hormonbombe Da er jo slaget tapt før det har begynt.

Gammel 12-07-07, 23:41   #97
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg MS02.jpg (22,4 KB, 8 visninger)
Gammel 13-07-07, 00:16   #98
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mulig jeg har læbiske tendenser, men jeg synes alle mannfolka som er presentert her er ganske kvalme

( )

Gammel 13-07-07, 00:29   #99
Frantzen
Passiv

Standard

Signerer denne! Pen OG barsk

...og for å demme opp for fløtepus-tendensen... ingen fløtepus John Hannah, men barsk som bare det! De barske er best
(også har jeg akkurat sett "Sliding Doors" igjen, da..mimre, mimre...)

Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 06:13   #100
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Mammtuss: Ja, John Hannah er ikke så verst han

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Mulig jeg har læbiske tendenser, men jeg synes alle mannfolka som er presentert her er ganske kvalme

( )

Du kan da ikke komme med slike kommentarer uten og vise frem hva slags menn du liker

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.