Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Allværsjakke, str. 14. Tips?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 19:49   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allværsjakke, str. 14. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg liker så godt en brun jeg har sett. Tenkte at poden skulle få ny til ungdomsskolestart.

Jeg trenger visst litt mer hjelp, jeg ...

Det er visst omtrent umulig å skaffe Skogstad-jakker på min kant av landet. Tenkte å være så sleip at jeg kontaktet Skogstad direkte, eller event. en Mx-sport-butikk for å høre om de kunne sende en i oppkrav. Men i så fall må jeg jo orientere meg ut fra nettsiden deres ... Ser at barnekolleksjonen går opp til 14 år, også har de en ungdomskolleksjon i tillegg. Det står imidlertid ingenting om hvilke størrelser som er innenfor sistnevnte. Er det fra str. 16, tro? Eller begynner det på 12 eller 14?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.