|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gode pysjer. Hva sover barna i?Jeg er på jakt etter gode pysjer til minsten. Tror jeg vil ha heldress uten bein, helst økologisk. Finnes det noe sted til en grei pris?
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Når de var babyer brukte jeg nattdrakt i ull.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Ullpysj fra nøstebarn, med fot. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Turbo har sovet soden han var 8 mnd i boddy.
|
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Her i huset sover poden for tiden i disse heldraktene, de er så deilige.
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Min sover med pysj på vinteren. Nå på sommeren sover han kun i trusa. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Snuppa vår sover i heldrakt uten fot fra Lille Ba nå om sommeren. Fantastisk mykt og deilig. Eller en kortbent og -ermet pysj fra Milibe.
Amidatter '06, Amisønn '08 "Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon Sist redigert av Ami : 15-07-07 kl 22:19. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Her funker pysjer fra HM og Exit fint. Nå som det har vært varmt så ligger hun kun i bleien, men etterhvert vil hun nok få på seg vanlig bomullspysjer. Poden ligger uten noe som helst for tida, men når det blir kaldere vil han helst ligge i morgenkåpen sin
|
|
|
#12 |
|
fri
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Mine gutter elsker nøstebarnpysjene sine, men nå som de er blitt litt store så bruke de dem mest om vinteren. Men da de var mindre så brukte de de hele året. Fordelen med ull om sommeren er jo at de ikke blir kalde om de blir våte av svette. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
godt brukt
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Vi sover i Cubus eller var det KappAhl sine langermede hele pysjamaser med glidlås. LIlle-mandarin sparker alltid av seg dynen og disse er ypperlige da. Jeg synes også kvaliteten er veldig god og vi har de lenge! Jeg kan sjekke merket når jeg kommer hjem om det er av interesse. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Her har det gått i nøstebarn-pysjer med fot. Vi har en temmelig frossen frøken, så hun har behov for å sove varmt. Silkeullbody når det var varmt da hun var liten og etterhvert økobomull fra helios, og i senere tid (hun er 5 nå) nattkjoler av ulike slag.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Det varierer hva storesøster har på seg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?***
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 16:08. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Janus ullpysj. Vi har prøvd det meste, og denne holder han god og varm, og avkjølt på samme tid. På sommeren er det kortarma body/ bare bleia.
|
|
|
#19 |
|
Quiet, please
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?Økologiske klær til barn over to år er vanskelig å få tak i, har jeg funnet ut. Men her er i hvert fall noen amerikanske linker:
|
|
|
#20 |
|
Quiet, please
|
Sv: Gode pysjer. Hva sover barna i?
Åh, må ikke gi meg sånne linker.
|
![]() |
|