Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilket album kjøpte du sist?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 08:35   #101
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Noe gammelt her og. Pearl Jam - Vs.

Gammel 19-04-07, 09:35   #102
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte Madrugada. Til Gubbelure.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:38   #103
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

På tide å tørke støvet av denne tråden igjen ...

Mitt siste kjøp: The White Stripes- Icky Thump.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 22:13   #104
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jokke og Valentinerne var den siste plata jeg kjøpte. Det var for ca. 1 og el halvt år siden. Økonomien har ikke vært på topp for å si det sånn! Sambo kjøpte plata til The Raconteurs til meg i julegave. Den ble godt motatt!

Gammel 29-06-07, 22:13   #105
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

På tide å tørke støvet av denne tråden igjen ...

Mitt siste kjøp: The White Stripes- Icky Thump.

Er den bra?

Gammel 29-06-07, 22:21   #106
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Er den bra?

Det er annerledes (en del eksperimentell gitar-/sekkepipespill), men jeg synes det er et knallbra album.

Gammel 29-06-07, 22:25   #107
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Det er annerledes (en del eksperimentell gitar-/sekkepipespill), men jeg synes det er et knallbra album.

Vet ikke helt. Har hørt den nye singelen, men jeg syns det fort kan bli slitsomt med de høye lydene fra orgelet, eller hva det nå var. Men jeg syns det var på tide med ny White stripes album, så jeg må nok en tur i butikken for å smughøre.

Gammel 29-06-07, 22:37   #108
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte 10 cdr i går.

The Doors med The Doors, Waiting for the sun, Strange people, Morrison hotel og Soft Parade. Guns'n Roses Use your illusion part 1 og part 2, Pink Floyd med Wish you were here, Madonna med Ray of light og George Michael med Ladies and Gentlemen, the best of George Michael.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 22:39   #109
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Laaster nedmusikk jeg. er ikke så flink å kjøpe cd'er lenger. Sist kjøpte jeg faktisk MIKA!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 22:43   #110
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Susanne Sundfør på iTunes.

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 22:56   #111
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Lenge siden....lurer på om det var Sivert Høyem.

Gammel 12-07-07, 13:16   #112
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

I dag har jeg vært på Platekompaniet igjen.

Endte opp med Gogol Bordello- Super Taranta!

Gammel 12-07-07, 13:18   #113
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det synes jeg også. Vanvittig bra album.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 14:56   #114
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Chris Cornells siste

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 15:34   #115
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

U2's 18 singles. Kjøper ikke mye CD'er lenger, men laster som regel ned fri Itunes. Det siste albumet jeg lastet ned var vel Travis The Boy With No Name.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 15:40   #116
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i det siste kjøpt Timbuktus nyeste, Amy Winehouse (den er virkelig bra, ja) og Samvirkelaget.

Gammel 15-07-07, 16:28   #117
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre Små Kineseres vokalist Ulf Risnes ga ut soloalbum for en stund siden. Nå har jeg det.

(kjøper norsk musikk, laster ned ellers. Eller, lastet ned kanskje. Vi finner ikke noe nedlastningsprogram vi er fornøyd med, så nå har vi ikke nedlastningsmuligheter... Hva bruker dere?)

Gammel 15-07-07, 17:39   #118
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Dungen: Tio Bitar – Svensk syrerock

White Rabbits: Fort Nightly – En gigantisk debutplate (To sanger er tilgjengelig fra Pitchfork).

The Pierces: Thirteen Tales Of Love And Revenge – To søstre fra Alabama som du bør høre på.

Ben "

(Kilde: youtube.com)
" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 18:05   #119
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siste til Manic street preachers.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 23:31   #120
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Vet ikke helt. Har hørt den nye singelen, men jeg syns det fort kan bli slitsomt med de høye lydene fra orgelet, eller hva det nå var. Men jeg syns det var på tide med ny White stripes album, så jeg må nok en tur i butikken for å smughøre.

Det kan da aldri bli for mye White Stripes!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.